26 Haziran 2013 Çarşamba

"DEĞİŞTİM!..ÖĞRENCİLİK YILLARIMDA NAZIM'A HAYRANLIĞIM.ŞİMDİ MİLLİYETÇİLİK DAHA ÇOK HEYCANLANDIRIYOR BENİ!.."...(E.G.T. 2008)

"DEĞİŞTİM!..ÖĞRENCİLİK YILLARIMDA NAZIM'A HAYRANLIĞIM.ŞİMDİ MİLLİYETÇİLİK DAHA ÇOK HEYCANLANDIRIYOR BENİ!.."...(E.G.T - 2008)  " değiştim!..öğrencilik yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım.şimdi milliyetçilik daha çok heycanlandırıyor beni..."....seni neler heycan
landırmadı ki?...sonunda osmanlı gibi düştün yatağa,yatalak oldun!
(!)...iflah olmaz 'hasta adam'!(!)....ruh ve bedenin beraber çürüme
si kokuşması!...tez konularından,yüksek lisans tezlerinden belliydi;
oryantalizm,milliyetçilik,milli resim,egzotizm,erotizm,balthus hayran
lığı....

.kimselere söylemeden göstermeden getirdin istanbul'a sevgilini!....
ve üstelik bana ihbar(!)ettin önce heycanla!..."kazıda aradığımı bula
madım.birisiyle ilişkim oldu adam evli evin haberi yok zor durumda
yım!."....evet!...evet!...hastalık böyle başladı sende, böyle girdi
bedenine,başlangıç oldu bu kazı hastalığı sırasında kaptığın virüs sonra milliyetçilik....heycanla sildin süpürdün temizledin bu erkek başını.evet!..belki tari
hi bir önemi yoktu bulduğunun sanat tarihi açısından;ne antik ne kla
sik ve ne de neo-klasik ne de modern döneme aitti...postmodern,özeldi
senin için.ruhunu özenle kazıya kazıya bulduğun.ne apollon,ne de
zeus...mitolojik değildi ama romantik,gerçekçi bir erkek başıydı bu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder