24 Haziran 2013 Pazartesi

EVLİ ADAMLA BÜYÜDÜN MÜ BARİ?(!)...‏

  • "internetten tanıştığım bir insanla evlendim ne yani asos
    yal mi oluyorum şimdi?..."...hayırlı uğurlu olsun dedim içimden...
    de ne diyebilirdim ki?..çok yazdım sana, çok uyardım seni ama sen tanrıça gibi
    gibi davrandın bilgiçlik tasladın bana akıl verdin...küçüktün nasıl olsa!(!)..akıllanırdın!..önümde

    ön çoooook uzuuun bir zaman dilimi vardı nasıl olsa!(!)...bakalım dedim nasıl ne şekilde çıkacak karamanın oyunu!(!)..mutsuzdun...her halinden belliydi mutsuzluğun
    ğu...nerden mi anladım?...sanal camdan taşıyordu seller sular gibi!(!)...ıslandım!(!).
  • .benden sonra karşına çıkan ilk adama sarıldın savundun zannettin ki 
    bir apollon(!)...kaybetmek istemedin evli olmasını da görmezlikten geldin külkedisi,polyannacılık
    ya yaptın kendince elindeki sihirli değnekle...sonuç?..bin pişman döndün evine
    !(!)..ne yazık!...peki bundan ve değiştim dediğin düşüncelerinden ders aldın mı?....ne gezeeeeeeeeeeeeeeer!...

  • ah..keşke anlasaydın...analayabilseydin...değil beni, yaşamı da anlamamıştın benden
    de ayrıldıktan sonra!..."ahh!..sorma o adamla beraber olmakla(1991) hayatımın en büyük yanlışını yaptım!."..ne olmuştu da bin pişman olmuştun
    tun o evli adamla beraber olmakla?..hem seni hem eşini mi idare etmeye kalktı seni oyuna mı
    kuı getirmek istedi?..yoksa metres olmanı mı teklif etti?...konuşamadık tabi tüm bunları zamansızlık artı talihsizlik ve yaşanan terslikler...sahi doğru ya.sen benim
    nimle beraberken küçüktün daha!(!)...evli adamla bana ilişkini açıkladıktan sonra büyüdün mü bari?(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder