24 Haziran 2013 Pazartesi

DOĞRU DÜŞÜNÜP DOĞRU HİSSEDİYORDUM.. YANLIŞ YAŞIYORDUM AMA!(!)...‏

  • DOĞRU DÜŞÜNÜP DOĞRU HİSSEDİYORDUM.. YANLIŞ YAŞIYORDUM AMA!(!)...‏



çözümleyemediğin çözümsüzlükler????!!!!...ben veda etmeye hazırlanırken sana,..."du
run canım!...bu kadar karamsar olmayın!...deneyeceğim tabi....."diye
rek durdurdun beni!..doğru düşünüp,doğru hissediyordum yanlış yaşıyordum ama(!)...
farkında değildim ne yaptığımın?...biliyordum birgün beni bırakacağını!...çakışmıyordu 
şimşekler,dönüşmüyordu istediğimiz yağmura!..sen başka yerde ben başka yerde yağıp
gürlüyorduk kendi gökyüzümüzde(!)...

  • SEN BENİ DEĞİL MEKTUPLARIMI YAZDIKLARIMI SEVMİŞTİN!...‏



  •  uçuştuk seninle kağıt üzerinde..".bana yazdıklarınızla o ünlü yazarların sevgililerine
    rine yazdıklarını çoktan geçtiniz..."...belki de evliydik farkında olmadan seninle(!)...
    da...sen süpürge üzerinde bir cadı ben ise senin peşinde küplere binen bir sihirbaz,hokkabaz(!)..
    ba...nasılda büyüledik birbirimizi farkında olmayarak...."ne sizden önce
    ne de sizden sonra bir erkekle bu denli dostluğu ve arkadaşlığı yaşamadım payalşmadım.neden böyle
    ne oluyor anlamış değilim?.."...ve o ilk sıcak küçük not mektubun?..
    me
  • mektuplar...mektuplar...mektuplar...önce mektupla eğitimle başladım bu maceraya.sonra mamak
    so  askeri cezaevi'nde alınıp verilen mektuplar... çıktım bu defa arkadaşlara yazdığım
    ya mektuplar( bursa/ceyhan cezaevi)...ve senin o bana gizlice gönderdiğin sıcak
    sıc küçük not mektubun(1989)...mektuplar...mektuplar...mektuplar...1991 veda mektubun
    me...1991 affı ile tam kurtuldum derken yazmaktan arkadaşlarımın içeriden çıkmasıyla
    çık mektuplardan senin bende biriken mektupların yük olmaya başladılar bu defa...
    def....sen beni değil mektuplarımı yazdıklarımı sevmiştin.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder