24 Haziran 2013 Pazartesi

ÇÖZÜMLEYEMEDİĞİN ÇÖZÜMSÜZLÜKLER...‏

  • ÇÖZÜMLEYEMEDİĞİN ÇÖZÜMSÜZLÜKLER...‏



çözümleyemediğin çözümsüzlükler????!!!!...ben veda etmeye hazırlanırken sana,...du
run canım!...bu kadar karamsar olmayın!...deneyeceğim tabi..(1989)...diye
rek durdurdun beni!..doğru düşünüp,doğru hissediyordum yanlış yaşıyordum ama(!)...
farkında değildim ne yaptığımın?...biliyordum birgün beni bırakacağını!...çakışmıyordu 
şimşekler,dönüşmüyordu istediğimiz yağmura!..sen başka yerde ben başka yerde yağıp
gürlüyorduk kendi gökyüzümüzde(!)...

  • MADEM SİZ BANA AÇIK OLDUNUZ BENDE SİZE AÇIK OLACAĞIM!...‏






  • ateşle ateşin dansı...bir anda cinsiyet,cinselliğe dönüştü senin bana sahip çıkmanla düşüncenin evrenselliğinde....madem siz bana açık oldunuz bende size karşı açık ol
    ola
    ğımolacağım!..
    gü.diyelektik tarihsel materyalist bir cevap vermiştin bana!..
    ne açık olmak!...yerimizi almıştık böylece yaşam laboratuarında!(!)...
  • itir bütün o burjuva,k.burjuva flört,özel sevgi diye inlediğin güzellemeler var ya?..daha
    da güzelini yaşadık seninle düşüncenin evrenselliğinde,özgürlüğünde!..."sinemaya geldiğimde
    gel yerinde yeller esiyordu kitaplığın ve siz yoktunuz!...ne olduğunu anlamadığım
    ğım gibi kimseye de soramadım.işin doğrusunu sizden dinlemek isterdim doğrusu.telefonunuzu
    fonnasıl bulabilirim?..tabi sizin bu sorulara cevap vermeniz mümkün değil.telefonunuzu bulur
    nur bulmaz arayacağım!.."..
  • eeeeeee!..evlendin muradına erdin,'özel sevgi'!(!)duyduğun internetten çıkan ve ağına takılan  adamla yaşamını birleştirdin .."geçen günlerde tüyap'ta imza töreni oldu ve (sende süslendin püslendin güzelliğinle
    o g poz verdin  kocanla  imza gününde değil mi?)anlaşılmaz bir gençkız/erkek hayranı var sıkıldım zor attım kendimi yan taraftaki re
    sim sergisine!...ne ben ne babam okuyup bitirebildik yazdıklarını!..."...yani oportünizm'in bu kadarına pes doğrusu!(!)...yanılmamıştım bu gizli itirafınla düdüşüncelerimde...yine mutsuzdun,yine kafdağındaydın!(!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder