26 Haziran 2013 Çarşamba

DİYALEKTİK...TARİHİ...MATERYALİST BİR AŞK!..(1-2-3)‏

DİYALEKTİK...TARİHİ...MATERYALİST BİR AŞK!..(1-2-3)‏


.dalmıştık okjisensiz,nefessiz ok
> yanusun en derin noktasına....oooooo!..ben bir tane göndermeden dört/beş tane gel
> miş sizden...(2008)...rotatif gibi çalışıyordu bilincim ve parmaklarım...denizaltı
> gibi hissediyorduk kendimizi suların derinliğinde....kimse yoktu başka...birbirimize
> mail gönderiyorduk,torpido gönderir gibi hedefi vurmak için.'derin konulara girmeyelim!"
> ...(2008)...derinleştirmeyelim aramızdaki geçmiş savaşı dercesine!...
>
> DİYALEKTİK...TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!..(2)...saklanıyordu bizim midye!..sıkı
> sıkıya kapanıyordu benim karşımda....bir o kadar da açılıyordu suya ısındıkça,yıllarca
> suya hasret kalmışcasına...golfstreem gibiydik biz onunla,sıcak ve soğuk manş deni
> zinde.yüzüyorduk hızla..hızla!.. hızla kulaç atıyorduk soluk soluğa!..öyle birikmişti ki
> enerjimiz boşaltmalıydık mutlaka bir yerlere...(1989-2008)......yeniden kaldığımız yerden
> başlıyormuşuz gibi start almıştık birlikte...(2008)....ilk o konuştu,..."sürekli acı veren ben oldum!..yükselen burcum akrep..."(2008)....ve nazım'ın o ünlü dizesi bir şim
> şek gibi çaktı kafamda,....akrep gibisin kardeşim!...korkak bir karanlık içindesin../n.h
> bir akrep gibi akıtmıştı zehrini işte!..
> DİYALEKTİK...TARİHİ...MATERYALİST BİR AŞK!..(1)..."mailini aldığımda arbadaydım
> babama sordum soyismini"...(2008)...iz bırakmadım galiba?!..,,,"aaaa!..olur mu
> canım!..anılarınızı okumuştum!..(2008)...o an kendimi tefrika romanları yazan
> bir yazar gibi hissettim!(!)...ikinci dünya savaşında ormana kaçıp saklanan ve hala
> savaşın devam ettiğini sanan ve tesadüfen ormanda bulunan iki japon askerin öykü
> sü geldi aklıma!...savaşın hala sürdüğünü sanan askerler ve benim anılarım?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder