26 Haziran 2013 Çarşamba

DİYALEKTİK,TARİHİ MATERYALİST BİR AŞK!...(5)...1989-1991...

DİYALEKTİK,TARİHİ MATERYALİST BİR AŞK!...(5)...‏


>
> DİYALEKTİK...TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!..(5)...değişmişti dünya,ama bizim iste
> diğimiz biçimde değil!..burjuva anlamda(!)...burjuvazinin istediği biçimde!...seni dün
> yolda gördüm,aaaa!..ne güzel tesadüf seninle karşılaşmak?..gibi yakınlaşmalar,diya
> loglar yok artık!..ya ne var?...sana face'de rastladım!..msn adresini versene özlem
> giderelim?...gibi cümleler var!(!)...bende onunla yan yana soluk soluğa yerin iki kat
> altında sinemanın alt fuayesinde tanıştım....sonra mı?...burjuva karşı devrim!(!)."in
> ternetten tanıştığım birisiyle evlendim.ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?"....yoooo!..
> dedim içimden,senin ne tür kiminle evlendiğin,sosyal veya asosyal olduğun umurum
> da değil!..seni kanlı canlı buldum ya?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder