26 Haziran 2013 Çarşamba

DİYALEKTİK..TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!...(4).

DİYALEKTİK..TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!...(4)...o günlerde(1989)mektuplar alır
> mektuplar yazardık birbirimize...ya şimdi?...anında görüntü(online)!(!)...yazmadım,
> elime geçmedi bahaneleri yok artık!...ev adresleri out,internet adresleri in!(!)."ilk yazdığınız mektubunuzu ne yazık ki bulamadım okulda.bugün kitap kolinizi ve mektu
> bunuzu aldım,şansımız döndü artık!..öyle sıkı sağlam bir koli yapmışsınız ki zor açtım!.ilk
> defa posta ile kitap hediyesi alıyorum teşekkürler!..."
> ... ne kadar özlemişiz oysa yaz
> mayı,yazışmayı?...denizin altında müthiş bir tatbikat başlamıştı aramızda...deneme
> atışları yapıyorduk birbirimize!(!)...ortaçağ'dan,yeniçağ'a,yakınçağ'a geçmiştik ani
> den...mektup sayfalarından internet sayfalarına...bilimsel devrim olmuştu ve biz ye
> ni farkına varıyorduk dünyanın bu denli küçüldüğüne,küçülebileceğine...!..."dost,arkadaş
> kalalım düşüncem zaten yanlıştı artık ortak bir yanımız kalmadı!...bu mektubu bir ve
> da mektubu olarak alabilirsin!..yaşamında bensiz de mutlu olacağına inanıyorum!..."
> (2008)...ortak bir yanımız kalmamıştı ve biz yıllar yıllar sonra yanyana gelmiş
> ve yazışmaya başlamıştık!?(!)....inanılmazdı!...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder