27 Haziran 2013 Perşembe

"DEĞİŞTİM!..ÖĞRENCİLİK YILLARINDA KALDI NAZIM'A HAYRANLIĞIM.ŞİMDİ MİLLİYETÇİLİK DAHA ÇOK HEYCANLANDIRIYOR BENİ!"...(2008/E.G.T)...

"DEĞİŞTİM!..ÖĞRENCİLİK YILLARINDA KALDI NAZIM'A HAYRANLIĞIM.ŞİMDİ MİLLİYETÇİLİK DAHA ÇOK HEYCANLANDIRIYOR BENİ!"...(2008/E.G.T)...burjuvazi en çok 'sınıf' kelimesinden rahatsız olur.sınıf yapılanmasından,sınıf bilincin
den korkar.onun için insanların 'poltik/sosyal/bilimsel' alanlarda uğraşmalarını iste
mez.kendi kazdığı kuyuya düşmeyeceğini zanneder kurnazlıklara yatar(!)..o kurnaz
kurnaz düşünsün eğlensin keyif süre dursun ama kazın ayağı öyle değildir.yer altın
daki karıncalar toprağın altından yeryüzüne çıkmak için nasıl çalışırlarsa bıkmadan usanmadan,biz işçiler/köylüler/emekçiler de üretim içinde tanımlarız kendimizi!...


bu aşktan bir şey çıkmaz.çıksa çıksa bir yığın harf,kelime,cümle,satır,yaprak,sayfalar
ca yazılmış kağıt yığını çıkar.cansız,soluk,sararmış,kırıkdökük cümleler,ruhsuz anla
tımlar,ölgün seslenişler,kısaca bu 'aşk'tan çıksa çıksa kelime ve cümlelerin arasına
gizlenmiş gizil ihanetler,bırakılmışlıklar,döneklikler çıkar.başak birşey çıkmaz!.ne çı
kabilir ki?asosyal/apolitik bir duruştan?..bir bitki gibi...kendisini ifade edemedikten
sonra!..fizyolojik,biyolojik,cinsel bir yaşam!.tam burjuvazinin istediği bir yaşam biçi
mi(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder