27 Haziran 2013 Perşembe

"ANNEM DEMİŞTİ KIZIM SEN PARA KAZANDIKÇA BU ADAM DAHA ÇOK TEMBELLEŞECEK!"...(2009-2011/ E.G.T)...

"ANNEM DEMİŞTİ KIZIM SEN PARA KAZANDIKÇA BU ADAM DAHA ÇOK TEMBELLEŞECEK!"...(2009-2011/ E.G.T)...bu güzel çekici,seksi,cazibeli baş çok iyi korunmalıydı.böyle düşünüyordu ana tanrıça...
seni bir saat gibi kuruyor,dinliyordu bir kardiyolog gibi...tik..tak..tik...yelkova'nın akrep'i
kovalayışını...salise'nin saniye'yi izlemesi gibi gözü kulağı senin üzerindeydi.kılı kırk de
ğil,kırkbin kez yarıyordu.annenin nefesi,soluğu üzerindeydi her an!(!)...


zamanın kilidini geçirdim üzerime...fırlattım attım geçmişime anahtarını...bir tarihi
esere dönüşüyorum yavaş yavaş...antik,roma,bizans,klasik,modern dönem mi bimi
yorum?..şarap gibi dinlenmeye bıraktım kendimi kapandım mahzenime(!)...henüz
belli değil rengim!..kırmızı,siyah,beyaz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder