27 Haziran 2013 Perşembe

ASOSYAL/APOLİTİK YETİŞTİRİLMİŞTİN AMA 'SEKS KÖLELİĞİ' İÇİN HEYCANLIYDIN!..'KÖLE OLMAK İÇİN ACI ÇEKMEK Mİ LAZIM?.."..(2009-2011/ E.G.T)..

ASOSYAL/APOLİTİK YETİŞTİRİLMİŞTİN AMA 'SEKS KÖLELİĞİ' İÇİN HEYCANLIYDIN!..'KÖLE OLMAK İÇİN ACI ÇEKMEK Mİ LAZIM?.."..(2009-2011/ E.G.T)...biz değiliz sınıfsal farklılıklarla ayrışan.bizler üretimden gelen,ücretlendirmelerden kaynaklanan eşitsizlikleren ötürü ayrışıyoruz.bu anlamda 'sınıfsal' yapılanma gerçeği ile karşı karşıyayız.bu durum biz emeği ile geçinen insanların bir gerçeği değişmezli
ği.bu duruma seyirci kaldığımız sürece,o burjuva filozoflarınca söylenen,.."insan dü
şünen sosyal bir varlıktır" veya,"düşünüyorum o halde varım" gibi pozitivist yaklaşım
larla yanımızda yer aldıkları yanılsamasını onaylayacağız!....


bastırılmaya çalışılan 'insan' tanımımız.sorgulanması istenilmeyen üretim..üretim..üre
tim!...kimin için?..pazar ekonomisi için tüketim.ihtiyaç için değil!..tüketim için üretim(!)
bu kaos sürer gider böylece.metalar gibi yarıştırılırız birbirimizle,kışkırtılırız!.ücret farklı
lıkları,eğitim eşitsizliği,yaşam biçimlerimizle.kadın/erkek emeğinin,cinsel sömürünün uç
noktalarına savruluruz farkında olmayarak.ve biz bu tür bir yarışın içinde birbirimizi geçmeye çalışırken onlar bizden önce göğüslerler yarış ipini emek sarfetmeden.........

karıncalar gibi durmadan bıkmadan çalışırız ama yine de memnun kalmaz bizden burjuvazi.biz yeryüzü karıncaları önemsenmeyiz bile sermaye kesimlerince.oysa işi bı
raksak bir anda hayat durur olduğu yerde.sosyal/politik/siyasal/ekonomik gerçeklerdir
bunlar.eğer 'sorun' sadece biyolojik,fiziksel,cinsel istemlerimizi yerine getirmekle çö
zümlenebilseydi sorunlar 'sorun' kalmazdı zaten.madolyonun diğer yüzü var birde,bu
görünen aysberg'in sadece suyun üzerindeki kütlesi;fiziksel,biyolojik,cinsel özellikleri
miz,bunların üzerine geçirilen seks,moda,tüketim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder