27 Haziran 2013 Perşembe

"BENİ O DENLİ İNCELEMİŞSİNİZ Kİ SİZE GELİRKEN ELİM AYAĞIMA DOLAŞIYOR DOĞALLIĞIMI KAYBETTİRECEKSİNİZ BANA!.."...(1989-90-E.G).

"BENİ O DENLİ İNCELEMİŞSİNİZ Kİ SİZE GELİRKEN ELİM AYAĞIMA DOLAŞIYOR DOĞALLIĞIMI KAYBETTİRECEKSİNİZ BANA!.."...(1989-90-E.G)...güzeldin...beyaz tenin,açık kahverengi saçalrın,küçük burnun ve biçimli ağzın pembe rujlu dudakların,geniş açık alnın ve iri güzel gözlerin...antik yunan tanrıçalarından af
rodit gibiydin...o mermerden oyulmuş biçim verilmişti sen etten kemikten!...tipik bir
tanrıçaydın,o günlerden kalma heykel saydamlığı vardı üzerinde,ketumluğu,soğuklu
ğu!..tanrıça adayıydın ana tanrıça tarafından yetiştirilen,biçimlendirilen....antik yunan
'dan kalma bir kadın başı gibi taşıyordun portreni vucudunun üzerinde(!)...güzeldin,
çok güzel!...güzellik tanrıçası!...acaba varmıydı antik yunan'da bilmiyorum,belki o sendin benim tarafımdan keşfedeilen!...

bıçak sırtında olduğunun farkında değildin beni tanıdığında.sen sadece aysberg'in su
yüzeyindeki görüntüsünü görüyordun,sadece bu kısmı gösterilmişti sana.suyun altındaki aysberg'ten haberin yoktu annenin gölgesinde güneşliyordun henüz.okuya
cak başarılı bir öğrenci olacak üniversiteyi kazanacak ve iyi bir iş kariyer sahibi ola
cak ezilmeyecektin mutlu bir kadın olacaktın sorunsuz sancısız(!)...incinmeyecektin,
kimse seni aldatamıyacaktı donanımlı bir kız olarak yetiştilmiştin çünkü!..................

‎'aşk'tan başladık 'sınıf mücadeleesi'n den çıktık(!)..nerden,nasıl geldik bu noktaya?...
biz değil yaşamın diyalektik işleyişi bizi sürükledi buraya.yani düşünce!..o burjuvazi
nin süs bitkisi gibi tanımladığı düşünce(!)...'düşünüyorum o halde varım'..başka?....
bizi sadece düşünen bir hindi gibi değerlendiriyorlar o kadar(!)...sosyal verlık mışız!.
seni tanıdığımda bu tür düşünen bir sosyal varlıktın.neden,niçin sorularını,sorgulama
larından uzak!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder