27 Haziran 2013 Perşembe

BU KAVGA SEVGİLİM DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ DEĞİL GELMEZ ROMANTİZME!...(1989-S.Ü)..

BU KAVGA SEVGİLİM DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ DEĞİL GELMEZ ROMANTİZME!...(1989-S.Ü)..bir mektubunda benin üstü kapalı eleştirilerime,.."ince ince faaliyetlerimle dalga geçtiğinizi anlamadım zannetmeyin?.."..ne yapayım kıskanıyordum seni bana zaman
ayırmadığın benimle yaşamı paylaşmadığın için.bende hırsımı,kızgınlığımı sana bu biçimde kültür/sanat faaliyetlerine dil kurslarına,katıldığın doğum günü partilerine sızı
yor onları irdeliyor 'burjuva' içeriklerini ortaya çıkarmaya çalışıyordum.şöyle bir şiir yaz
mıştım,...benimle gelirmisin sevgilim kavgaya?...elele sarmaş dolaş değil!...yürek yüre
ğe!..gelirmisin sevgilim benimle kavgaya?...doğum günü partisi değil bu gelmez roman
tizme?(!)....

senin kendisi gibi mutsuz olmasını istemiyordu anatanrıça annen!.."bu günlerde bizim evde sert soğuk rüzgarlar esiyor.babam evden ayrılmak üzere.zaten babamla pek aram yoktur anneme daha yakınımdır.." sözlerinle özetlemiştin yaşadıklarını.....
onun için boş zaman bırakmıyordu anatanrıça annen(!)...durmadan koşturuyordu seni okul zamanlarının dışında.kültür/sanat faaliyetleri,dil kusları,kitaplar...kitaplar...
'kitapkurdu' olmuş çıkmıştın,..."birkaç kitabı birden okur bitirirm.." diye hava atıyor
dun bana(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder