27 Haziran 2013 Perşembe

"ÇANAKKALE KARA VE DENİZ SAVAŞLARI" KONULU RESİM YARIŞMASI JÜRİ ÜYELİĞİ..2009..‏

"ÇANAKKALE KARA VE DENİZ SAVAŞLARI" KONULU RESİM YARIŞMASI JÜRİ ÜYELİĞİ..2009..‏


' “Çanakkale Kara ve Deniz Savaşları” konulu resim yarışması...2009..JÜRİ ÜYELİĞİ'...bizim kitapkurdu'nun akademik kariyer karnesine aldığı parlak(!)nişanlarındandı...."değiştim!..öğrencilik yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım şimdi milliyetçilik daha çok heycanlandırıyor beni!.." itirafından sonra şu valsi yaptı bana,"hayatımda yaptığım en olumlu iş Aziz Nesin'in mektuplarını türkçeye çevirmek oldu.onu da tam yapamadım ya?"...ve ekledi,"bizim evde Fethi Naci sevilmez!"....şaşırtıcıydı bizim kitapkurdu çok şaşırtıcı(!)..Nazım'a hayranlığı öğrencilik yıllarında kalmış dönmüş milliyetçi olmuş heycanlanmış ama yine de 'mutlu' olamamış Aziz Nesin'i çevirmekle hayatının en anlamlı işini yaptığını zannetmiş ama onu da tamamlayamamıştı(!)..Nazım ile milliyetçilik arasında milliyetçiliğe çark eden bizim sanat tarihi öğrt.görv.kitapkurdu bu defa Aziz Nesin ile milliyetçilik arasında kulaç atmayı denemiş gitmiş gelmiş ama umduğunu bulamamıştı her nedense!?(!)...Düşünsel bir bataklığın içinde çürüyordu hızla!..Her anlamda mutsuzdu hem düşünsel hem cinsel!...Kocasından,"sağolsun ev işlerinde bana yardım eder.rock dinler o!"..diye özet geçerken kocasını aşağıladığı açıkça sırıtıyordu söylediği şifremsi cümlelerden.. Ondan zenci bir köle ve rock dinleyen beyaz bir Amerikalı olarak bahsediyordu..."bizim evde fethi Naci sevilmez!" Yargısı ise 'sol/devrimci' düşünce ve Aydın-sanatçı tarafa karşı 'milliyetçi' kimini,faşizmini sergilemesi açısından ilginçti(!)..Peki madam sizin evde ne sevilir?..'sevgi','aşk'????..ya da Elmalı turta?..Onun hakkında en güzel teşhisi babası koymuştu.yine kendi itiraf etti babasının kendisi hakkındaki düşüncelerini,"bizim kız sağcı olmuş diyor babam!"(2008).ne desindi adamacağız,ne diyebilirdi?..
"Anı defterinize karşılık bende günlük tutuyorum."....1989-90...seks partneri,jigolosu ile yazışmalarında,"arkadaşım beni çok iyi yakalıyor çektiği fotolarda.artık hiçbir şey umrunda değil.biraz para yüzünden tartıştık.eşek gibi çalışıp para kazanan ben istediğim gibi harcarım!..zaten annem söylemişti, kızım sen çalışıp para kazanınca bu adam tembelleşecek diye!.."...2009-11...
"Anılarınız belge niteliğinde mutlaka yayınlanmalı.umarım bir gün yayınlanır!.."...1989-90..."ne olacaksa olsun bıktım artık!..tuttuğum günlüğü dün evde unutmuşum...neyse?..ne demişler alışmış kudurmuştan beterdir!"...2009-11...
" anıdefterinizi tuttuğumun farkındayım.tekrar tekrar okumalıyım beynime kazımalıyım!."...1989-90...." köle olmak için acı çekmekmi lazım?..ne de olsa ben bir köleyim.bazen bana zevk yerine acı vereceğini düşünmüyor değilim ama bu konuda düşüncelisin...kıl konusunda düşüncelerini alabilirmiyim sahip?"...2009-11..."bana yazdıklarınızla o ünlü yazarların sevgililerine yazdıklarını çoktan geçtiniz!"...1989-90..."seninle yazmayı yazışmayı seviyoruz o kadar!.."..2008...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder