27 Haziran 2013 Perşembe

"BANA YAZDIKLARINIZLA O ÜNLÜ YAZARLARIN SEVGİLİLERİNE YAZDIKLARINI ÇOKTAN GEÇTİNİZ!"..(1989-90-E.G)..yoksa okulda ters bir şey olmuş hocasıyla mı takışmış annesine ne rapor vereceğinin
telaşı,ateşi mi sarmıştı içini ve dışa vurmasımıydı?..."annem bir şeyler döndüğünün
farkında.odama zamansız baskınlar yapıyor.mektubunuz ve yazmaya çalıştığım ce
vap kağıdı ders notlarım içinde.."...bir şeyler döndüğü açıktı ama anlatmıyordu bir
türlü bana veya zamansız buluyordu belki.henüz iç sorun dış soruna dön...üşmemişti.
ateş saçan güzel bir güneş tanrıçası gibiydi karşımda duruşu.ve patladı aniden konuş
maya başaldı,..."ben zaman yaratmak için nelere katlanıyorum biliyormusun.acele ile önümdeki çukuru göemedim ve düştüm!.."...gülmemek için kendimi zor tuttum
kendimi düşündüğüm bütün olasılıklar çöpe gitmişti bir anda!..işte ben onu bunun
için seviyordumd benim olmak isteyipte olamadığım yanımdı!....
onun için sana boş zaman bırakmıyordu annen!...bir akşam üzeri işyerine yanardağ
patlamasını püskürmesini andıran kızgınlık,sıcaklıkla daldın içeri.aleb topu gibydin,ya
nakların kıpkırmızı olmuş lavlar akıyordu sanki yüzünde!..gözlerin ateş saçıyordu ,
alevden oklar fırlatıyordun bana!..ne oldu acaba dedim içimden telaşla sormadan sana tahmin etmeye çalışıyordum.laf mı atmışlardı,askıntı mı olmak istemiş peşine mi takılmıştı bir serseri yoksa bir köşede sıkıştırmış taciz mi etmişti?..ne olmuştu?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder