28 Haziran 2013 Cuma

BURJUVAZİ TARİHSEL YALANCI ZATEN‏!(!).. "NE YANİ SÜREKLİ BEN Mİ YALAN SÖYLÜYORUM?." /E.G/1991.

BURJUVAZİ TARİHSEL YALANCI ZATEN‏!(!)..
"NE YANİ SÜREKLİ BEN Mİ YALAN SÖYLÜYORUM?." /E.G/1991...
> yalancı,çarpıtıcı bir tarih,bilim ve sanat anlayışı olduğu için reddettik o günlerde burju
> vazinin tüm öğretilerini,eğitim kurumlarını,okullarını.yırttık fırlattık oligarşinin çarptık yü
> züne diplomalarımızı!...sen ne yaptın?...tapındın!...işte aramızdaki fark bu!...
> ‎"ne yani sürekli ben mi yalan söylüyorum?.."....(elvan günay/1991) yoooo!...sen değil!..burjuva ahlakı...bili
> yormusun burjuvazi,hani o senin heycanlanarak saflarına katıldığın milliyetçilik,milli bur
> juvazin var ya?..tarihsel yalancı zaten!...senin suçun yok!...onun için kafanı istiyorum
> ben senin:düşünen,tartışan kısmını...bedenin,tenin,cinsiyetin,cinselliğin zerre kadar ilgi
> lendirmiyor beni!....
> o günler?...o sözcüklerin üzerine diğer yanımı anımsadım yarattığımız ve yaşadığımız
> günleri....'devrim' yapmak için yola çıktığımız günleri....burjuvazinin yarım bıraktığı işçi
> leri köylüleri yoksulları peşine takarak 'özgürlük/kardeşlik/eşitlik' adına tarihten rol ça
> lıp kendi adına yaptığı ve emekçileri kandırdığı 'burjuva devrim'i,'proletarya devrimi'ne
> dönüştürmek için yola çıktığımız günleri anımsadım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder