28 Haziran 2013 Cuma

NEREDEN HATIRLADIM SENİ NEREDEN?...‏ "SINAVDA KIZ ARKADAŞIMI KOYDUM ARAMIZA!.."..E.G.T-2008-

 NEREDEN HATIRLADIM SENİ NEREDEN?...‏
"SINAVDA KIZ ARKADAŞIMI KOYDUM ARAMIZA!.."..E.G.T-2008-

> nerden hatırladım seni nereden?..ne güzel unutmuştum seni ve mektuplarını...açıp oku
> yunca mektuplarını garip birşey oldu içimde.bütün o sana duyduğum kin ve öfke sevgi
> ye dönüştü yeniden...sıradan değildi yazılanlar bir kağıt parçası sözcükler,kelimeleler,
> harfler cümleler?...burjuva romantizmi ile yazılmamıştı veya 'gençız' hatıratları,umutla
> rı,içi boş sevgi sözcükleri yoktu veya kalıplaşmış 'aşk' mırıldanmaları bir ev kedisinin miyavlamaları!(!)

> nereden hatırladım seni nereden?...ne güzel unutmuştum silmiştim seni..."araya kız ar
> kadaşımı koydum sınavda.alyansın vardı parmağında..."(ELVAN GÜNAY TOPALLI/2008)....görmedim dedim...şaşırarak
> "aaaaa!..nasıl olur?.." /ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-oluyordu işte matmazel(!)....biz sildik mi birisini siktin sene yazıl
> mazdı bir daha defterimize!....biz sildik mi böyle silerdik bir insanıın ihanetini...lastik sil
> gilerle değil!..insan silen silgilerle!(!)....biz unuttuk mu böyle unuturduk bir daha anma
> macasına...oysa aynı salonda aramızda bir insan olmasına rağmen görmemiştim ben
> seni!...'körleşme'...elias canetti'nin romanı değil!...benim sana olan körleşemem(!)..

> ‎"beraber olacağım insana özel sevgi duymalıyım!.."(elvan günay/1989)...burjuvazi de senin gibi 'özel'(!)...
> 'özel mülkiyet' peşinde(!)...senin suçun yok tabi bu konuda.burjuvaziden;milliyetçilik,
> 'milli' olma gibi 'özelleştirmeler'le sana geçen bir virüs bu!..çaresi mi?...gerçekçi,bilim
> sel bir virüs proğramı....onun için kafanı istiyorum ben senin....o burjuva ahlak,sanat,
> bilimsel yanlışlıkları temizlemek için!(!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder