27 Haziran 2013 Perşembe

"YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE!"..(1989-90/E.G)..

"YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE!"..(1989-90/E.G)..seninle içsel yolculuğum o içindeki kızla başladı...içini görüyordum
ben senin,seni değil düşünceni...bana yaklaştıkça...


seni değil de o içindeki kızı kaybettiğimi çok geç anladım çok geee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeç!


ne demiştin anıdefterim için?..."yazdıklarınız belge niteliğinde mutla
ka yayınlanmalı.tekrar tekrar okumalıyım beynime kazımalıyım!.."....
yazdıklarımı,bilincimi sorgulamanı isterdim ben senin!...sen değil de
içindeki kızın konuşmasını isterdim....neden susturdun?neden ağzını kapattın içindeki kızın?...soluksuz kaldı..duydum!...yavaşladı içindeki kızın kalp atışları!...hissttim o an!...

"okuduğum kitaplarda tasvir bölümlerini atlayan ben yazdıklarınızı zevkle okudum do
laşmış .gezmiş dolaşmış gibi oldum oraları.teşekkürler!..."..(elvan günay/1989-90)...gezmiş dolaşmış gibi olduğun yerlerdeydim
dün 01/02/2012...ankara'daydım....o noktadaydım,moment(!)....

o eski neşe yok!..o balıkçı kokusu da dolaşmıyor ortalıkta, balık kokusu da!..oysa sev
gili bekler gibi bekledi balıkçılar denizin çağrısını.....kokusunu aldılar mı balığın mar
tılar o sevinçli haberi taşırlardı balıkçılara,balikçı teknelerine hızla!...gagaları çıkmaz
dı denizden tuzlu sudan....


balıkçı ağları örümcek ağları gibi asılı kalmışlar duvarlarda.balıkçılar balık sonunda
önlerine gelen çay gibi içmiyorlar çaylarını,eritmiyorlar denizin soğuğunu ve tuzunu?
kahvehane müşterisi gibi bekliyorlar çaylarını(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder