27 Haziran 2013 Perşembe

CİNAYET ROMANLARI YAZAN KOCASINI ÇOKTAN SOLLAMIŞTI İŞLEDİĞİ SEVGİ/AŞK CİNAYETLERİYLE!(!)....‏1991/2011

  • CİNAYET ROMANLARI YAZAN KOCASINI ÇOKTAN SOLLAMIŞTI İŞLEDİĞİ SEVGİ/AŞK CİNAYETLERİYLE!(!)....‏

BİZİM KİTAPKURDU SADECE 'DÜŞÜNSEL' OLARAK DEĞİŞMEMİŞTİ(!)..ETİK/ESTETİK VE CİNSEL DÜNYASI DA DEĞİŞMİŞTİ(!)...

bizim kitapkurdu evliliğinden,kocasından,üniv.öğrt.görevinden,öğrencilerinden,bölüm öğrt.görevlilerinden hiç ama hiç bir şeyden memnun değil ve mutsuzken,bizim bölüm kapanacak hezeyanı içindeyken geleceği konusunda benden yardım isterken bir anda bizim kız 'bölüm başkanı' olmasın mı?..
"BİZİM EVDE FETHİ NACİ SEVİLMEZ!..BUGÜNE KADAR EN İYİ YAPTIĞIM İŞ AZİZ NESİN'İN MEKTUPLARINI TÜRKÇEYE ÇEVİRMEK OLDU.ONUDA TAM YAPAMADIM YA!?.."...2008...
itirafları sağnak yağmur gibi yağıyor bir türlü dinmek bilmiyordu!.....
ASIL AĞZIMI AÇIK BIRAKAN İTİRAFI BİR SANAT TARİHÇİ OLARAK ÖĞRT.GÖREVLİSİNİN AĞZINDAN DUYMAKTI..." MİTOLOJİ VE FELSEFEDEN HOŞLANMAM!..MİMARİ SOĞUKTUR İÇİNE GİREMEZSİN AMA RESİM ÖYLE Mİ?"..2008...
bir sanat tarihçi veya bilim adamı,öğrt.görevlisi,eğitmen nasıl olurda mitoloji ve felsefe sevmeme gibi bir tercihi olabilirmiydi?...mitoloji/felsefe sosyal bilimleri ve sanat kollarının temeli değilmiydi?..
DOLMUŞTU,KAPAKLARI KAPATILMIŞ VE AÇILMAYI UNUTULMUŞ BARAJ GİBİYDİ.BEN AÇMIŞ OLDUM KAPAKLARINI KORKUNÇ BİR GÜRÜLTÜYLE BAŞLADI BOŞALMAYA!..HIZLA!..HIZLA!..HIZLA!...2008...
ne evliliği ne mutsuz ilişkisi,ne evi,ne de üniversite üzerine konuştum düşünce belirttim.o anlattı ben dinledim sadece 'sağır sultan' rolüne yatarak!..çünkü 1989-91 arası birlikteliğimizde(flört)ve bir veda mektubu ile bana veda ettiğinde çok ağır şeyler yazmıştım ona.aynı şeyleri tekrarlama yanlışına düşmek istemedim....
DURUMU VE RUH HALİ ÇOK İYİ DEĞİLDİ.KİME NASIL SIĞINACAĞINI BİLMİYORDU.ONU EN İYİ TANIYAN BENDİM VE BENİ BULMASI VE İTİRAFLARINI SIRALAMASI NE İÇİNİ DÖKME NE BOŞALMA RAHATLAMAYDI..ONU BENDEN DAHA İYİ ANLAYACAK VE YORUMLAYACAK KİM VARDI Kİ?..
KOCASINI BIRAKIN EN YAKIN ARKADAŞI İLE PAYLAŞMADIKLARINI ÖZEL SIRLARINI BENİMLE PAYLAŞTI!.ÜNİVERSİTE YAŞAMINI,TEZ VE ARAŞTIRMA KONULARINI,KAYGILARINI,SEVGİLİLERİNİ,KAÇAMAKLARINI..."sürekli acı veren ben oldum(1989-91-b.n-)yükselen burcum akrep!..derin konulara girmeyelim!"...(2008)...DERİN DEVLET GİBİ KONUŞUYORDU BİZİM KIZ KİTAPKURDU,YAVAŞ YAVAŞ ZEHİRLENMİŞTİM DE HABERİM YOKMUŞ MEĞERSE BİLİNCİME ZERK EDİLEN ZEHİRLE!(!)....
FAŞİZAN BİR KOMPLO İLE KARŞI KARŞIYA OLDUĞUMU YILLAR YILLAR YILLAR SONRA ÖĞRENECEKTİM BİZİM ZEHİRCİ BAŞI 'KİTAPKURDU'NDAN(!)...
O KADAR RAHAT,SAKİN KILI KIPIRDAMADAN ANLATTI Kİ BENİ YAVAŞ YAVAŞ NASIL ZEHİRLEDİĞİNİ KANIM DONDU ONUN SOĞUKKANLILIĞI KARŞISINDA!....
CİNAYET ROMANLARI YAZAN KOCASINI ÇOKTAN SOLLAMIŞTI İŞLEDİĞİ SEVGİ/AŞK CİNAYETLERİYLE!(!)....
ACABA DEDİM BU ANLAMDA İLK KURBAN BENMİY DİM?...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder