25 Haziran 2013 Salı

SENN DUYGULARIN,HİSLERİN,BURÇLARINA GÖRE YAŞIYORSUN!...‏

SENN DUYGULARIN,HİSLERİN,BURÇLARINA GÖRE YAŞIYORSUN!...‏


> birgün hınçla girdin işyerine kıpkırmızıydı yüzün ve gözlerin büyümüştü hırsından......
> ben zaman yaratmak için nelere katlanıyorum biliyormusun?...o gün okul çıkışı size uğramak için koştururken ayağım kaydı ve düştüm!...(1990)..ne kadar çocukçaydı yazdıkların?...
> benim inceden inceye senin k.burjuva uğraşların vE faaliyetlerin ile dalga geçmem seni ol
> dukça doldurmuştu ve bana bu konuda çıkışacaktın belki ama ne yer müsaitti ne de se
> nin psikolojin!...o anın yok mu?...ilk defa seni bu denli gözü dönmüş görüyordum soluyor
> dun adeta yaralı bir ceylan gibi!(!)...senin o halin hala bugün bile gözlerimin önünde.ba
> na öyle bakıyordun ki kinle, anlatamam!...(1990)....
>
> sen,duygularına,hislerine,burçlarına göre yaşıyorsun...."size duyduğum sevgi bir dostu
> ma arkadaşıma duyduğum sevgiden farklı değil!..özel sevgi duymalıyım beraber olaca
> ğım insana!..."(1989)..."sürekli acı veren ben oldum yükselen burcum akrep!.."
> ...derin konulara girmeyelim!.(2008)...görüyorsun ki değişen bir şey
> farketmedim zannetmeyin ince ince dalga geçmişsiniz faaliyet
> lerimle!....(1989)...okul,klasik müzik konserlerin,sinemaların,doğumgünü
> kutlamaların....evet!..kıskanıyordum faaliyetlerini ne yapayım?...onlar kadar zaman ayır
> saydın bana daha farklı olurdu ilişkimiz sinemada olduğu gibi sağlıklı doğal ve samimi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder