25 Haziran 2013 Salı

KAFA PATLATMAYA DEVAM O ZAMAN!..(2008)...AŞK İLANI GİBİYDİ BENİM İÇİN!...‏

KAFA PATLATMAYA DEVAM O ZAMAN!..(2008)...AŞK İLANI GİBİYDİ BENİM İÇİN!...‏


> düşüncenin yaşı olmaz,düşünce yaşlanmaz...hücrelerimiz gibidirler yenilerler kendi
> lerini yeni düşüncelerle...sana 'düşünce yaşıtım' dememnin nedeni bundandı.evet!..
> aramızda oldukça yaş farkı vardı ama düşünsel olarak aynı şeyleri duyup,düşünüp,
> tartışabiliyor,konuşuyor,yazışıyorduk.onca olumsuzluk yaşamamıza rağmen 2008 ya
> zında senin sorunla başlayan,'milli resim denilince ne anlıyorsun?' sorunla
> aramızda başlayan tartışma örneğin?...derin konulara girmeyelim!..(2008) önerinle güncel konular ve senin akademik araştırma konuların ve 'milli
> resim' üzerine yoğunlaşmaya başlamıştık beraberce....tartışmalarımızın henüz başla
> rındaydık ve sen benim yazdıklarımdan ikna olmamıştın ki,o güzel emir cümleni söy
> ledin,'kafa patlatmaya devam o zaman!2...o anki mutluluğumu anlatamam!...tekrar
> yakalamıştık o eski günlerimizi,düşünsel birlikteliğimizi,düşünce yaşıtı olarak!....aşk
> ilanı gibiydi benim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder