26 Haziran 2013 Çarşamba

KURTULUŞ YOK YANİ...ÇAĞIMIZ İLETİŞİM VE BİLİŞİM ÇAĞI!..‏1991-2008..

KURTULUŞ YOK YANİ...ÇAĞIMIZ İLETİŞİM VE BİLİŞİM ÇAĞI!..‏1991-2008..



silmek istediklerimiz unutmak istediklerimiz karşımıza çıkıyor pis pis
sırıtıyorlar(!)...kurtuluş yok yani?...çağımız iletişim ve bilişim çağı!(!)
yine seninle aramızda geçen o ayrılık sonrası konuşmalarımızı anım
sadım.senden mektuplarımı istediğimde,ne yapacaksın dedin,yırtaca
ğım,yakıp yok edeceğim dedim.ve şu unutulmaz cevabı vermiştin ba
na,onlar bana yazılmış mektuplar emek ürünü onlar veremem!.ben
ki yaşamımı bu kapitalist sömürü düzenine karşı ortaya koymuş biri
olarak hiç aklıma gelmezdi bu tür bir değerlendirme ve tanımlama.
o ana kadar nasıl düşünemedim yazılanların bir emek ürünü oldukla
rını?...ne kadar acı değil mi?....

unutmalıyım seni,mutlaka unutmalıyım!...bir iz,düşünce,anı kalma
malı...'delete' yapmalıyım internet diliyle(!)...veya parçalamalıyım
hard disk'i mi(!)...önceleri yırtardık gizli notları,okuduktan,randevu
dan sonra...kibritle turuşturur sobada yakardık bazı belgeleri....şim
di ise silinmiyor ne yapsan,kanser gibi yapışıyor internete.ne kadar
silmeye çalışsan unutmak istesende silinmiyor beynimizde!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder