27 Haziran 2013 Perşembe

K.BURJUVA..ENTELLEKTÜEL...‏

 AŞK NEDİR?...‏


cinselliği çağrıştıran bir elçi mi aşk?...veya uyarıcı,ayrıştırıcı?..sevginin cinsel çağrısı mı ne?...ne olduğu anlaşılmayan nedenlerden ötürü neden acı çekiyor sevinç
çığlıkları atıyorlardı bu insanlar?..‎'aşk' bu galiba dedim,sımsıkı içimde beni saran...kılcal damarlarıma kadar içimde dağılan!...'aşk',yoksa turuva atı mı?..kaleyi içten fethetmek üzere bana gönderilen!?.

K.BURJUVA..ENTELLEKTÜEL...‏



başka ne yapabilirdim ki dedi adam kadına,o günlerde zaman zaman girip çıkıyordun
çekim alanıma,galaskime....bir gezegen gibiydin yörüngesini arayan....bazen ay tutul
ması bazen güneş...yarı aydınlık,yarı karanlıktaydım.bulutlara sarınıyordum,mavilikle
re ve senden gizlice...gölge gibi yaşıyordum,bir sülüet!(!)...



sen o günlerde dedi adam kadına,k.burjuva,entellektüel olmağa çalışan üç beş kita
bı bir arada okumağa çalışan çtı pıtı genç bir kızdın yirmisinde.asalet,soyluluk,aristok
rat bir hava vermeye çalışıyordun kitapkurtluğuna soyunmuştun,uçuşuyordun kültü
rel etkinliklere.sanat aşıkı güzel alımlı bir kızdın.bu durumunu anımsattığımda bozul
muştun bana,farketmedim zannetmeyin ince ince dalga geçmişsiniz faaliyetlerimle!
hatırladın mı dedi adam kadına?...



ben sıradan bir insanım dediğimde dedi adam kadına,nasıl kızmıştın bana anımsa?..
ne oldu kim haklı çıktı onca zaman sonra?..sen mi ben mi?..sen mi sıradanlaştın yok
sa ben mi?...sen sıradan olamadın,sıradanlaştın dedi adam kadına!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder