27 Haziran 2013 Perşembe

"KAFA PATLATMAYA DEVAM O ZAMAN!"../E.G.T-2008-

 KALMADI 'MİT'İMİZ 'HİT'İMİZ(!)...‏

"KAFA PATLATMAYA DEVAM O ZAMAN!"../E.G.T-2008-

herşey birden sıfırlandı dedi adam kadına,ikiye ayrıldı miladi takvimim.senden önce ve senden sonra!...yırttım,sildim kafamdan o uyduruk burjuva tarih aralıklarını İ.Ö ve
İ.S sını!..musa'nın nil nehrinin ikiye ayırdığı gibi inananlarına bende o zaman dilimini
ayırdım aramızda!...

günümüzde kalmadı 'hit'imiz,'mit'imiz...ne mata hari var ne de brigitte bardot,maril
yn monroe....artık bu tür cinsel skandalları, sıradan insanlar yaşıyor yaratıyorlar
kadınlar/erkekler kendi aralarında senin gibi!..dedi adam kadına....

 o günler?...o sözcüklerin üzerine diğer yanımı anımsadım yarattığımız ve yaşadığımız
> günleri....'devrim' yapmak için yola çıktığımız günleri....burjuvazinin yarım bıraktığı işçi
> leri köylüleri yoksulları peşine takarak 'özgürlük/kardeşlik/eşitlik' adına tarihten rol ça
> lıp kendi adına yaptığı ve emekçileri kandırdığı 'burjuva devrim'i,'proletarya devrimi'ne
> dönüştürmek için yola çıktığımız günleri anımsadım.....
> ‎"çok hızlı yaşadık!.."...dediğinde..(elvan günay-1989-91) çağrışım yaptı aniden..."çok hızlı savaşmış
> tık!.." bizde o günlerde (1975-1981)....
>
> kafanı istiyorum ben senin...kelleni değil giyotinde kesilen(!)..düşünen kısmını,sevişen değil!..."kafa patlatmaya devam o zaman!" sözcüklerinle,tartışan kafanı istiyorum bey
> ninin kıvrımlarını!(!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder