27 Haziran 2013 Perşembe

DÜNYANIN ORTASINDAYIM!.

DÜNYANIN ORTASINDAYIM!...kar yağmadı sanki bu şehre?...iki gündür bahar geldi yerleşti şehre gizlice(!)..dün donan,yolda kalan biz değildik, üşüyen?....mevsimler böyle işte sevgilim sağı solu belli olmuyor ara geçişler yok senin gi
bi(!)...dün karlar altındaydı istanbul bugün günlük güneşlik...çıldırtır
casına kahkahalarla gülüyor güneş,sıcak nefesini üflüyor o sıcak/kız
gın ağzıyla bizlere...ya sen?..ekvatorda mı sın yoksa kuzey kutbunda mı bilinmez!?(!)....

dünyanın ortasındayım!...arşimet'in belki de arayıpta bulamamdığı 'dayanak noktası'n dayım!(!)...ama o dünyayı ayağa kaldırmak ve
altını üstüne getirmek için söylemişti bu tezini,iddiasını..iddia değil
tabi bilim ve uzgörü,ileri görüşlülüktü onun ki...yani manivela!...yüz
yıllar sonra bu manivelayı kim keşfetti?..marx....arşimet dünyayı ayağa kaldırabilirim diyordu marx'ta bu düşünceyi aldı işledi bilimle...


inan dünyanın ortasındayım!(!)...sanki bir gezegenden düştüm ben buraya?...tanımıyorum hiç kimseyi ama selam veriyorlar bana(!)..kim ihbar etti acaba beni onlara?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder