26 Haziran 2013 Çarşamba

DAVİD'İ TANIRMISIN,FR.DEVRİMİNİN ÜNLÜ KIZIL RESSAMINI!?..'DEĞİŞTİM!' DİYEREK KAÇTI FRANSA'DAN,SENİN GİBİ!..OYSA DEĞİŞEN....

DAVİD'İ TANIRMISIN,FR.DEVRİMİNİN ÜNLÜ KIZIL RESSAMINI!?..'DEĞİŞTİM!' DİYEREK KAÇTI FRANSA'DAN,SENİN GİBİ!..OYSA DEĞİŞEN........15 Haziran 2010 Salı, 12:12
senden önce,oligarşi ile savaşıyorduk.çok işimiz vardı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!.
ne waterloo,ne karataca,ne de yaşanan iç savaşlar....' silah icad oldu mertlik bozuldu' dememişmiydi kör
oğlu.kalmadı işte o zaman, eski savaşların tadı.göğüs göğüse çarpışmalar..kalmadı,internet'in çıkışıyla
herşeyin sanal cam arkasına saklanması gizlenmesi gibi.klasizm,modernizm,postmodernizm...yeni yeni çö
zülüp birbirine karışıyor dünya!(!)...haykırdı bizim general,ingiliz sakallı,"mösyö burjuvazi!..buyurun önce siz ateş edin!.."...o gün bu gün kınında kılıcımız,namluda duruyor kurşunumuz,bilincimizde söylenecek sözü
müz!..kavgalıyız tanrı ve oligarşi ile,kanlı bıçaklı..soğukkanlı...sıcakkanlı...aklına ne tür savaş şekli geliyor
sa.çok gençtik çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!.
ama,'ben küçüktüm o zamanlar!' diyerek kaçmadık savaş meydanından,yalnız bırakmadık arkadaşlarımızı
sevdiklerimizi faşizmin karşısında.gençtik ama küçük değildik senin yalanladığın gibi!.inkarcı,itirafçı...kustuk
ça kustun,kusturdun kendini,içini dışına çıktı,tersyüz oldun.hiç yaşanmamış gibi davrandın geçmişi,'derin ko
nulara girmeyelim!'...tanımadın beni,tanımamış gibi davrandın bana...ne kadar incindim bir bilsen?..ne kadar!?..lanetler yağdırdım oligarşiye,seni bana düşman eden bu düzene!.benimle ilk defa internette kar
şılaşmıştın ve hızla,soluksuzca yazışıyorduk,birbirimizin içini okurcasına!(!)..eski günlerde olduğu gibi!......
bana karşı,tanımamış gibi oyun oynuyordun kendince!(!)..david'i tanırmısın?!..tanırsın tanır...sanat,resim
eğitmeni olarak.anlatmışsındır belki onu ve resim anlayışını.nasıl tanımazsın,fr.devriminin ünlü kızıl ressamı
nı!?..ropespierre,arkasından marat öldürülünce ve banyo da öldürülüşünü tuvale geçirdikten sonra,halkın
galeyanından,öfkesinden korkarak,yurtdışına kaçar,'değiştim!' diyerek!(!)...napolyon'la yurda tekrar dö
ner cumhuriyetçi olarak!..sen ne demiştin dönekliğin ile ilgili," öğrencilik yıllarımda kaldı nazım'a hayranlığım.
şimdi milliyetçilik daha çok heycanlandırıyor beni."...ne kadar çok benzerlik var arnızda,ne kadar çok!?.....
şeriat yanlısı mehmet akif'in cumhuriyetle birlikte sürgünde yaşadığı mısır'dan yurda dönerek istiklal marşı
yazması,milliyetçi olması gibi!(!)...ne kadar benziyorsunuz birbirinize ne kadar!?...sende benden önce mut
lak biliyordun,demokrat-devrimci-aydın düşünceyi,evrenselliği,hümanizmayı!..mutlak biliyordun bir kitap
kurdu olarak,farkındaydın bazı şeylerin!.küçük değildin!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder