26 Haziran 2013 Çarşamba

  • BEN SIRADAN BİR İNSANIM DEDİĞİMDE BANA KIZMIŞ,"NASIL SIRADAN BİR İNSAN OLABİLİRSİN?..OLSA OLSA BİZİM SİNEMANIN GİŞECİ KIZI OLUR!"..(E.G-1989-90)..DİYEREK CEVAPLAMIŞTIN BENİ!..oyun değişmiyordu aslında,değişen sevgililerindi o kadar(!)...sen bu oyunu yeni oyna
    mıyordun...benimle tanışmadan önce alevi sevgilin vardı,.."çok kıskançtı!.." demiştin
    bana.ve ben devrimci-alevi arkadaşın...anlamamıştım bir kişiye bağımlı yaşamak istemediğini.nerden bilebilirdim erke
    ğin kıskanç olacağını?.sürekli kadınlar için kullanılırdı bu tanımlama.bir barışma sonu
    ayaküstü yazıp elime tut......uşturduğun 'kadeş anlaşması'(!)...ilk defa,ilk defa aramıza yasa,hukuk,kanun,muhtıra,darbe giriyordu.a)-aşırı sevgi olmayacak..b)-doğal olacaksın..c)-sende susmayacaksın bende!...yine uyanamadım,burjuva ahlak ve değerlere göre biçimlendirilmeye.oturp konuşma yerine,ikaz/uyarı...nedeni niçini belli olmayan.yıllar yıllar sonra ne dedin karşılaştığımızda?.."derin ilişkilere girmeyelim!.."...anlamalıydım o günlerde senin'derin'olduğunu!(!)...

  • ne yapmıştın bu kadar utanılacak?...basit bir aldatma,gönül macerası değilmiydi?..ne
    vardı seni bu kadar uçuracak,yurtdışına kanatlandıracak?...utanç duyulacak ne yap
    mıştın?..havva gibi erken ısırdın belki elmayı haşırrrrrrrtttttttttttttttttttttttttt!...kızdırdın
    tanrıları!(!)...adem bile utandı fedakarlığından,kaburga kemiğinden yarattığı için havva'yı(!)....azmı zannediyorsun,küçümsüyormusun bu...... yaratılmayı?...bugünün or
    gan bağışı(!)...cana can katıyorsun!...sen yapabilirmiydin böyle bir fedakarlığı?...zan
    netmem sen kılını dahi vermezsin bir başkasına.ben adem,sıradan bir adamım!..de
    diğimde nasıl kızmıştın bana,.."nasıl olurda sıradan bir insan olursun?olsa olsa bizim
    sinemanın gişeci kızı olur!.."..diye yanıtlamış, tanrıça gibi kudurmuştun o gün
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder