28 Haziran 2013 Cuma

YAŞAM YAŞI UZADI PANİKLEME!(!)..." 200O'DE GELDİM BURAYA( ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SANAT TARİHİ BÖLÜMÜ).2002'DE EVLENDİM İNTERNETTEN TANIŞTIĞIM BİR İNSANLA.NE YANİ ASOSYAL Mİ OLUYORUM ŞİMDİ?"...E.G.T/2008

YAŞAM YAŞI UZADI PANİKLEME!(!)..." 200O'DE GELDİM BURAYA( ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SANAT TARİHİ BÖLÜMÜ).2002'DE EVLENDİM İNTERNETTEN TANIŞTIĞIM BİR İNSANLA.NE YANİ ASOSYAL Mİ OLUYORUM ŞİMDİ?"...E.G.T/2008


> şair ne demişti?...yaş otuzbeş yolun yarısı eder...sende kırkını geçince panikledin!..kork
> ma!...bu yüzyıl her anlamda 'değişim' çılgınlık çağı!..yapay,suni,sanal bir dünyaya doğ
> ru pupa yelken gidiyoruz.seni mi taşıyamayacağız?yük olmazsın bize.ne olacak canım
> seni de alırız telaşlanma!...yaşam yaşı oldukça uzadı rahat ol!...derin bir nefes al ve dü
> şün!...

devekuşu düşüncesini değiştirdi biliyormusun?..geçen yüzyıldan kalma alışkanklıklarını
> çoktan bıraktı ormana(!)..çağımız değişim,çılgınlık,cool yaşam tarzı ya?(!)...bizim deve
> kuşu da kafasını kuma sokacağına kafasını değiştirdi,'kafa nakli' yaptırdı!..inanmıyorsun
> değil mi?(!)...gülüyorsundur yazdıklarıma?....
>
> insanlarda önüne geçilemezlerden bir tanesi de 'düşünce'nin ölümü!...bunun yerine geçen tadsal/cinsel zevkler....aidetler,özel mülkiyetler,özel sevgiler,özel sevişmeler,öz
> ellştirmeler!(!)...insanın ve düzenin yavaş yavaş çürümesi,asalaklaşması ve siyasal bir
> teori halini alması:kapitalizm!..emperyalizm=asalak ve çürüyen kapitalizm(v.i.lenin)...
>
> bir seyyah,seyyar,işportacı gibi geçmez hayat(!)...her gün başka tezgah,her gün başka
> vitrin,her gün başka yalan,her gün başka mekan...her gün gül de satamazsın tezgahın
> da...çıldırmışcasına saldırıyorsun cinselliğe,cinselliğine yemek yer gibi... bir obezite!(!).
> baskılanma altında diğer genlerin işgal...gensel/cinsel bir durum var ortada!(!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder