24 Haziran 2013 Pazartesi

  • SENİN GİBİ UZAKTAYDI!...SEN GELDİN AKLIMA!...‏


> senin gibi uzaktaydı radyasyon gaz bulutu....amaaaaaaaaaaaan!..dedim bana ulşana
> kadar!(!)...
> hiroşima,nagazaki'nin arkasından çernobil patladı okudum duydum gördüm ama!?..
> sonra sen geldin aklıma 

  • HALA KURTARMAYA ÇALIŞIYORDUM İKİMİZİ SAF SAF!(!)...‏


>
> seninle yollarımız çoktan ayrılmışta ben hala nagazaki,hiroşima gibi toparlanmaya ça
> lışıyordum,kurtarmaya çalışıyordum seni ve beni bu iki şehir gibi!(!)..çernobil'le sarsıldım biraz(2008)
> fukişima indirdi öldürcü darbeyi(2011-2012)
> seninle yollarımız çoktan ayrılmış ta benim haberim olmamış biliyormusun?..seni ben
> hala masum,şansız bir kız olarak yaşatıyordum içimde!...seni kurtarmaya çalışıyor
> dum....sana şiirler yazıyordum saf saf...oysa sen,'atı alan üsküdarı geçti!..'sözünü bi
> le yaya bırakmışsın da benim haberim olmamış!(!)... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder