27 Haziran 2013 Perşembe

ÖZLEDİM!..SENİ DEĞİL!.

ÖZLEDİM!..SENİ DEĞİL!..‏peki dedi adam,sizi zorlamış olmayayım o zaman?...kız şaşkına dönmüştü bu demok
ratik tavır yüzünden.durdu düişündü bu keskin virajda fazla zamanı yoktu zaten direk
siyonu kırıp firene basmaktan...tam zamanında durdurdu arabayı uçurumun kenarın
da,..."durun canım!...o kada karamsar olmayın hemen.deneyeceğim tabi!.."...(elvan günay/2008)..tekrar
göndere çekilmek üzere takıldı bayrak ipli makaraya ve çekildi yeniden direğin zirve
sine!(!)...

"size duyduğum sevgi bir arkadaşıma bir dostuma duyduğum sevgiden farklı değil.
beraber olacağım insana özel sevgi duymalıyım!.."...(elvan günay/1989)...olsun dedi adam kızın yazdıkla
rına karşın.olsun,ne farkeder?...ben aşkı,dostluğu,arkadaşlığı tattım sende sevgiyi!...
amaç,paylaşmak değil mi birşeyleri,açık olmak açıkça!...yazmak,söylemek,içini dök
mek?...

‎"ne sizden önce ne sizden sonra bir erkekle dostluğu ve arkadaşlığı bu denli sizinle
paylaştığım gibi paylaşmadım!..neden böyle oluyor anlamış değilim!"...(elvan günay/1989-90)..o an bu cüm
leleri okuyunca mektubunda devrim oldu içimde!...sosyalizm!...

özledim!..seni değil harflerini,cümlelerini,satırlarını...özledim!..şımarma!..seni değil,
düşüncelerini bana ilettiklerini,yazdıklarını,yazı biçimini,mektupları özledim,kokusunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder