24 Haziran 2013 Pazartesi

NE SEVEBİLDİM SENİ NE DE SARILABİLDİM,SEVİŞEBİLDİM SENİNLE...‏1989-91

  • KORKUNÇ BİR FIRTINA DA BATTIK AÇIK DENİZDE MEVSİMSİZ BİR GÜNDE!(!)...‏


>
> korkunç bir fırtına da battık açık denizde mevsimsiz bir günde!...o kutsal kitaplarda
> anlatılan tufan,dirilme günleri halt etmiş,göğe çekilme masalları,miraçlar,kandiller...
> ne isa'ya rastladık ne musa,muhammed'e!(!)...bir ara nuh geçti gibi geldi bana önü
> müzden pür telaş bir halde,korkulu gözlerle seyretti bir süre olup biteni...bir kendi
> yaşadıklarına baktı bir bize,dudak büküp uzaklaştı birdenbire!..
>
> kimler koşmadı ki bunun peşinden?...ne buldu yunus,mevlana,h.bektaş veli?..ki ben
> bulacak mutlu olacaktım?..yunus taptuk emre'ye,mevlan'a şems'e dönmedi mi sonun
> da?...yani gerçek olana,insana?...ya yusuf?..atıldığı kuyudan kim çıkardı onu gün ışığına?..bir kervancı başı değil mi?...ya beni?..sen,sen çıkarmıştın bir batık gemi gibi
> okyanusun dibinden!... 

  • NE SEVEBİLDİM SENİ NE DE SARILABİLDİM,SEVİŞEBİLDİM SENİNLE...‏


> karacaoğlan gibi mi,yunus gibi mi,pir sultan gibi mi anlayamadım sevgimin bu çoklu
> ğu karşısında şaşırdım kaldım!...zaten bu şaşkınlığım şaşkalozluğum değil mi seni benden uzaklaştıran?!(!)...bilincini sevdim ben senin....tanrı aşkı gibi!(!)...
>
> kısaca,bu çok amaçlı yaşamda çok farklı alanlara savrulan seninle karşı karşıyayım.
> o kadar çoklaştın ki anlatamam!..o kadar küçüldün çocuklaştın ki?...ne sevebildim se
> ni ne de sarılabildim,sevişebildim seninle!...ne sen benim gerçekliğime inandın ne de
> ben senin!..SEN BENİM İSTEYİPTE OLAMADIĞIM YANIMDIN ONUN İÇİN SEVDİM SENİ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder