27 Haziran 2013 Perşembe

HİÇBİRŞEYİN ÖNEMİ KALMADI ARTIK‏!..

 HİÇBİRŞEYİN ÖNEMİ KALMADI ARTIK‏!...değişmiyordu bir türlü oynanan oyun...'sefiller' di sadece değişen!...


kimse memnun kalmadı yaşadıklarından....papazların,havarilerin,müridlerin.kimse
kimseye de birşey diyemedi ne artı ne eksi?..piramitler,saraylar,tapınaklar,camiler,
kiliseler,havralar,mabetler(!)hepsi birbirinden bozma yapılardı,birbirlerinden gördük
lerini tekrarladılar,öğrendiklerini aktardılar.ve yazdılar akıllarında ne kaldıysa o gün
den bu günlere!...

hiçbir şeyin önemi kalmadı artık hiçbir şeyin!...ne roma'nın ne bizans'ın!(!)..ne os
manlı'nın ne isa'nın yüzü güldü buralarda.ne de musa ile muhammed'in!(!)..

osa sen sıradışı bir kadındın 'sıradan' değil!...ben ise adem,sıradan bir insanım dedi
ğimde,tanrılar gibi kudurdun söylendin durdun."nasıl olur da sen sıradan bir insanım
dersin?..sıradan insan olsa olsa bizim sinemanın gişeci kızı olur"... demiştin.ah!..o
günlerde uyanmalıydım senin ayrımcılığına ama!?(!)....nasıl göremedim faşizmini na
sıl??????!!!!!....

bütün dilbilgisi,yazı kurallarını denedim anlatamadım seni,anlatamadım derdimi sana
..

bütün dilbilgisi kurallarını denedim tutmadı durduramadım seni.çaresiz dondurdum
koydum beynimin buzluğuna ne zaman çözülürsün bilmem?(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder