25 Haziran 2013 Salı

DİNİ BÜTÜN BİR KATOLİK ROL KESİYORDUN BANA!...KİLİSENİN PAPAZINA(!)....‏

DİNİ BÜTÜN BİR KATOLİK ROL KESİYORDUN BANA!...KİLİSENİN PAPAZINA(!)....‏





> DÜNYANIN BÜTÜN IRMAKLARI BİR YANA SEN BİR YANA KIZILIRMAK!....atlamak geldi
> içimden kızılırmak'a...bunca yıkım yangından sonra serinlemek istedim o an!...başka
> yapacak bir şey kalmamıştı ırmağa atlamaktan başka!....
> dini bütün bir katololik gibi rol kesiyordun ve ben içimden o ünlü nakaratı tekrarlıyor
> dum şarkı sözü gibi!(!)....'anlat kızım melehat!..'(!)....öylesine masumane gizliyordun
> ki 'günah'larını?...yer değiştiriyordu 'günah/sevap'(!)...'afferim kızım melehat!..'a geç
> tim bu defa!(!)...yani demem om ki sevgilim!..diye başlıyor ya nazım bir şiirinde......
> beni kilisenin papazı gibi kullandın günahkar bir azize mahzunluğunda itiraflarda bu
> lundun o 2008 yazında?...ben senin neyindim ki?...dostun/arkadaşın/sevgilin/tanıdı
> ğın/tanışın?..."babama sordum soy ismini!..."..(!)...bak!..gördün mü?....alzheimer ol
> mandan,geçirmenden korktum bu genç yaşında(!)...'küçük' değildin ne de olsa?!(!)..
> iz bırakmadım herhalde?....aaaa!..olur mu canım!..anılarınızı o...kumuştum!...yazık de
> dim içimden çok yazık!...sadece bunu hatırlıyor zavallı kadıncağız!..hastalık böyle bir
> şey işte!..diye sayıkladım içimden(!)...sormaya cesaret edemedim bir 'geçmişolsun!'
> diyemedim sana?..öyle içime oturdu ki verdiğin cevaplar!(!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder