25 Haziran 2013 Salı

"DERİN KONULARA GİRMEYELİM".....(2008)..."DOKUNAN YANAR!"(AHMET ŞIK)‏

  • "DERİN KONULARA GİRMEYELİM".....(2008)..."DOKUNAN YANAR!"(AHMET ŞIK)‏

22.04.2012





  • yaşıt değildik seninle,sen benim 'düşünce yaşıtım'dın...öyle isimlendirmiştim seni bilincimde...
    bili.seninle flört dahi yaşamadık,paylaşmadık bir şey!?..
    08...doğru!..seninle,fiziksel,tensel,cinsel yaklaşımlarımız olmadı.'o ağacın altını bilmem anıyormusun?'
    anı şarkısını söylemedik seninle bir ağaç altında!(!)...doğru!..elele tutuşarak burjuva
    o kgençlik duygularıyla bulutların  üzerinde uçuşmadık seninle!(!)..".ben küçüktüm o zamanlar!"
    o z.."(1989)...evet!...doğru!.sen benden biyolojik yaş olarak küçüktün ama
    küç 'düşünsel yaşıt'tık seninle!....


  • seninle birlikteliği de yaşadım ihaneti de!...seninle zirvesine çıktım 'sevgi'nin...bir dağcı gibi tırmandım oksijensiz kalana kadar!..ve hızla düştüm zirveden 
    "pişman olmamak için çok düşündüm ama değişmedi duygularım!..."-1990-
    kağıt üzerindeydi ilişkilerimiz...yüzleşmedin benimle...kağıt üzerinde anlaşmış
     ve kağıt üzerinde ayrılmıştık!(!)...tam bir 'burjuva akdi'ydi yaşadıklarımız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder