24 Haziran 2013 Pazartesi

DENİZİN KOKUSUYDU BİZİ YANYANA GETİREN!....‏1989-91...

  • DENİZİN KOKUSUYDU BİZİ YANYANA GETİREN!....‏


>
> s.o.s verdik birbirimize ama anlayamadık birbirimizi yaklaşan tehlikeyi!...denizin
> kokusuydu bizi yanyana getiren okyanusun büyüklüğü değil!....suların güzelliği,dernli
> ği......denizin romantizmini yapmadık ki?...suların serinliğinde düşürdük ısımızı...na
> sıl mektup yazdınız öyle?...-1989-...korsanlar uçsuz bucaksız denizlerde
> savaşırken ben kağıt üzerinde savaş ilan ettim burjuvazinin bana dayatmalarına....
> öyle hissettin beni yazdığım gibi...onun için şaşırdın böyle bir mektup okuduğuna...
> kalede esir düşen sevgilisine kavuşmak için çılgınca savaşan bir donkişot gibi sava
> şıyordum alfabe ile!(!)....ulaşmalıydım sana...mutlaka!...mutlakaaaaaaaaaaaaaaa!....

  • ŞEHZADESİNİ BEKLEYEN KRALIN GENÇ GÜZEL KIZI....‏


> çok yazdım çok çizdim ama düşüremedim senin içinde bulunduğun fildişi kulelei kale
> yi...indiremedim seni oradan...harfleri,kelimeleri,cümleleri ekledim kement yapabil
> dim sadece...ben değildim sana ulaşan.....mektuplarım!....güvercin kanadında ha
> ber uçuruyordum sanki zalim nöbetçilerin kanı canı pahasına korudukları kaleye......
> bir ortaçağ masalı.....fildişi kulesinde yaşayan kralın tek genç güzel şehzadesini bek
> leyen kızı.... 

  • AH!..BU SEVGİ SÖZCÜKLERİ?...‏


>
> ah!..bu sevgi sözcükleri...yine de kanıyoruz işte albenilerine,duygu ve hislerin seviş
> melerine...yazıldığı gibi durmuyor harfler,kelimeler,cümleler...seni mutlaka unutma
> lıyım mutlaka....hard disk silinmediğine göre,nasıl silinir bilinç?...
>
> gece uzun sürecek bu fırtına bu tusunami de!...ve bu deprem de!..şiddetini şaşırdı
> şiddet!(!)...dinmedi artçılarım...yüreğimin yarılması derinleşiyor gittikçe!...damarla
> rım çatladı...fırlayıp çıkacak zannnetim bu sarsıntıda benliğim!...çok sarsıldım çoook
> ...çok sallandım duvar saatinin sarkacı gibi çooooooooooooooooooooooooooooooK!.
> sallanmaktayım hala!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder