25 Haziran 2013 Salı

BURJUVAZİ İKİYÜZLÜ YALANCI...BEN SÖYLEDİM SANA AMA SEN İNANMADIN...‏

BURJUVAZİ İKİYÜZLÜ YALANCI...BEN SÖYLEDİM SANA AMA SEN İNANMADIN...‏


> keşke hepsi bu kadar olsaydı keşke?!....ne oldu ne çabuk bitti o boş burjuva hahaller
> tekerlemeler 'özel sevgi' yumurtlamaları,üzerine kuluçkalandığın günler ne çabuk?!..
> göçmen kuşlar gibi arandın durdun 'mutluluk'u(!)..mevsim/mevsim gezindin kanat
> çırptın ııııııııııııh!...yine bulamadın yine bulamadın 'özel sevgî'yi?...hangi peygambere
> ayet olarak gönderildi bu metin kimin elinde de bulamıyorsun acaba?!(!)....
> burjuvazi ikiyüzlü yalancı...ben söylemiştim ama sen inanmadın!...'özel sevgi!..özel
> sevgi!..' diye miyavladın durdun boşu boşuna inanmadın bana(!)...bir ömür boyu bir
> leştirmiyor mu burjuvazi kadın/erkek cinsini ve üzerine 'bir yastıkta kocayın' şerbeti
> ni dökerek?(!).'sağlıkta ve hastalıkta' diyerek içlerine birazda 'bağlılık' iksiri üfleyerek
> renklendiriyor bir güzel!(!)...çabuk bitiyor değil mi,bir yastık,sağlık/hastalık gibi içi boş lafızlar bütünü ile kremelanan evlilik,evlilikler!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder