25 Haziran 2013 Salı

BİNPİŞMANSINDIR DEĞİL Mİ 2008 YAZINDA BANA YAPTIĞIN İTİRAFLARDAN?!(!)...‏

  • BİNPİŞMANSINDIR DEĞİL Mİ 2008 YAZINDA BANA YAPTIĞIN İTİRAFLARDAN?!(!)...‏

22.04.2012





>
> binpişmansındır değil mi şimdi 2008 yazında bana yazdığın itiraflarından?...sen bunu
> ilk defa yapmıyorsun ki bana?...1991'de bir 'son mektup'la veda etmiştin yine itiraflarla!
> (!)...ve 2008'de,o adamla mı berabersin soruma,..."aaaa!...sana da herşeyi anlatmışım...
> o adamla beraber olmakla hayatımın en büyük yanlışını yaptım!.."-2008-
> ...kendi putunu kendi yapan ve yine onu kenddin kıran yakan ortadan kaldıran bir put
> perest gibi konuşmuştun!(!)...ve benden ayrılırken,..."pişman olmamak için çok düşün
> düm ama duygularım değişmedi!.."(1991)...uçarak,kanatlarını gererek,reng
> arenk gittin evli adamın peşinden,nasıl döndün tavuzkuşu?...binpişman!(!).oysa pişman ol
> mamak için çok düşünmüştün benden ayrılırken ve doğru bir karar vererek ayrılmıştın
> oysa!(!)...binpişman dönmüştün kös kös kümesine ama!(!)...
>
> savunduk o günlerde seninle biz,dertsiz tasasız yaşamı...romantizm diye bir derdimizde
> yoktu birbirimizi bastıracağımız!..iki insandık sadece yanyana...doğal,samimi...çözümle
> meye çalışıyorduk birbirimizi zaman içinde anlamaya çalışıyorduk sadece...delinmemiş
> ti henüz ferhat'ın delmeye çalıştığı dağ!...
>
> biz seninle sinemda yanyana gelip daldığımız konuşmalar sohbetler gibi zannettik kadın,
> erkek ilişkisini(!)..fiziki,biçimsel,sorunsuz... 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder