24 Haziran 2013 Pazartesi

BAHANE KALMADI ARTIK KAĞIDIM KALEMİM YOK SIZLANMALARINA...‏

  • BAHANE KALMADI ARTIK KAĞIDIM KALEMİM YOK SIZLANMALARINA...‏


> bahane kalmadı artık..kalemim yok kağıdım yok sızlanmalarına.gir bir internet kafeye
> yaz yazabildiğin kadar!(!)...parasıyla değil mi?(!)...
> .Seyfettin Ülger
> yarat kendine kolomb gibi yeni bir amerika gez dolaş sörf yap!(!)..
> kaşifler,mücitler bu günü görmeliydiler...nasıl hayıflanırlardı bir bilseniz?!(!)...ulan ne
> salakmışız be!?..demişlerdir mutlaka kendi kendilerine?..onca kürek çek onca yol tep
> okyanus aş bula bula bir kara parçası!(!)...
>
> kullar mı?...onların ne zaman yüzü güldü ki?.. benim gibi!(!)...
>
> yazmak neyi değiştirir?...buna ne kalem dayanır ne mürekkep?..iyi ki internet var...
> sonu geldi bitmez tükenmez kalemin!(!)... 

  • MÜFREDAT ANLATMAYA BENZEMEZ YAŞAM MÜCADELESİ!(!)...‏


> ay yüzeyi gibidir şimdi senin kafanın içi...yarı karanlık yarı aydınlık...çın çın öter ses
> sizlik...bak!..kim kaldı çevrende?..kim merak ediyor seni?.seni ben keşfetmiştim sen
> de beni yeryüzünde...ya şimdi?..sen kendini özel bir gezegen zannettin cinselliğinle,
> cinsiyetinle...özel sevgi duymalıyım beraber olacağım insana...özel mülk gibi!(!)...
> uzun süredir bakılmayan bir ev gibidir şimdi kafanın içi...beyninin kıvrımlarında kalın
> bir toz tabakası oluşmuştur o gerici milliyetçi düşüncelerinden...hazır lop lop müfre
> datı yutup sindirmeden öğrencilerine ders anlatmaya benzemez yaşam mücadelesi! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder