5 Temmuz 2013 Cuma

TAHİR'İM BEN!..ZÜHRE BENİ SEVMESE DE!(!)..

TAHİR'İM BEN!..ZÜHRE BENİ SEVMESE DE!(!)..KİME BIRAKACAKTIM Kİ?..DENEDİ DENEMEDİ DEĞİL,BENİ DENEDİĞİ GİBİ AMA?!(!)..NAFİLE DÜNYA!(!)..

27 Mayıs 2011 Cuma, 13:55 tarihinde 
tahirim ben!..zühre beni sevse de sevmese de...ne yapayım yani sevmeyeyim mi aşık olduğum kızı?...kime bırakayım?..bu zalim sokaklara mı?..evli adama,cinayet ro
manları yazana mı?..kapı kapı dolaşsın 'sevgi' mi dilensin kızcağız?...yaptı denedi o
bütün olasılıkları!(!)..önce benimle pazarlık yaptı,..size karşı duyduğum sevgi bir ar
kadaşıma dostuma duduğum sevgiden farklı değil!...beraber olacağım insana özel sevgi duymalıyım!..dedi..(1989)...ben ise,..peki o zaman zorlamış olma
yayım sizi?..cevabıma,...durun canım!..kim kime zorla bir şey yaptırabilmiş ki?..ka
ramsar olmayın hemen deneyeceğim tabi!...(1989)..ve başladık bir pa
zarlık sonu yaşam arkadaşlığına!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder