13 Temmuz 2013 Cumartesi

YANILMIŞTIM..YIKILDIM İTİRAFLARIN KARŞISINDA!..‏

  • YANILMIŞTIM..YIKILDIM İTİRAFLARIN KARŞISINDA!..‏

  • saçlarını toplardın atkuyruğu yapardın...geniş açık alnın,iri güzel gözlerin,topluca ya
    nakların,küçük burnun,kulaklarında ten rengi küpelerin...beyaz tenin çıkardı ortaya..
    pembe rujlu dudakların biçimli ağzın...yakası kalkık beyaz gömlek giyerdin göğüsle
    rin belirginleşirdi hafiften...genç kız güzelliğin çıkardı ortaya.kot pantolonla kusursuz
    fiziğin...beyaz küçük ellerin ve pembe ojeli parmakların....beni o denli incelemeşsiniz
    ki size gelirken elim ayağıma dolaşıyor!..doğallığımı kaybettireceksiniz bana!..elvan
  •  kesildi habibler köyünün tepelerinde...soluk bir
    fotoğrafın içinde somurtmuş duruyor selime..hayata bu kadar erken küsme..ama na
    fie...
     sanat olmasaydı yaratılmasaydı ne olurdu acaba?...ne çalışırdı daha çok?..ölüm maki
  • naları,giyotinler,idam sehbaları!....olmadı mı sanki?...yaşanmadı mı?..spartaküs,ma
    rat,robespierre,cromwell,che,deniz,hüseyin,yusuf,mahir,sinan,ibo...şimdi de baş bela
    sı açlıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!.....
    yanılmışım!...yıkıldım daha doğrusu itirafların karşısında....birkaç yıl mutlu oldum ev
    liliğimde o kadar güzel günler geçirdim"..(2008)-(2002-2006)..oğlunun doğumuna kadar sanı
    rım)....ve son mailinde cümlenle birleştirdim yazdık
    larını,.."sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden boşluktaydım...kim olsa o an ya
    zışırdım!.."...2008-....inanamadım yazdıklarına!...beni de aldatmış
    tın o buhranlı halinin kurbanı olmuştum ve bana baskın çıktın.."anlam yüklüyorsun yak
    laşımlarıma!...."ı-2008-...o sana rastladığımda....ile devam eden
    cümleni hemen kafamda tercüme ettim kendi kendime hırsla...sana rastladığımda
    yeni çıkmıştım bir ilişkiden boşluktaydım o an kim çıksa karşıma sevişirdim!..(benim yorumum)....ihanetlerle yoğrulmuştun....geçmişte savunduğun bütün o güzellikler
    kitabi olmaktan öteye gitmemişti!...kutsal kitaplarda tanrıların lanetlediği kadındın!....
    evli olmana rağmen aldatmaktan çekinmemiştin eşini(adem'i!)..(!).....kendini ne denli kirlettiğinin redettiğinin farkında değildin?...
  • ‎2000'de geldim bursa'ya 2002'de evlendim...internetten tanıştığım bir insanla...ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?..."..-2008-...sevinmiştim evli sevgilin ile yaşadığın  mutsuzluğundan.
     sonra herhalde özel sevgiyi bulmuş olmalı ki kararını vermiş evlenmiş de
    dim içimden ve seni değil de evlendiğin adamı çok kıskandım çooooooooooooooook!

    • Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder