13 Temmuz 2013 Cumartesi

ÖNCE,BAYAN RESMİ KİTAP KURDU,SONRA,DEĞİŞEN, ŞEKİL DEĞİŞTİREN.SEN,BİZDEN BESLENEN,DÜŞÜNCE KURDU! YILLAR YILLAR İÇİMDE SAKLANAN-2-..

18 Eylül 2010 Cumartesi, 17:22 tarihinde

 önce,bayan resmi kitapkurdu,sonra değişen,şekil değiştiren,sen bizden beslenen,düşünce kurdu... / yıllar yıllar içimde sakladığım yılan.../
kelimeler ve cümlelerin suçu yok ki?../ bir suç varsa benim,beni suçla,payla,ihbar et,gammazla!../ söyle,açık açık söyle.../ ismin geçmez,
şeklin geçmez o dizelerde.../ kendini dizeler içinde nasıl anlamdırabiliyorsun?../ bir aşk fiziki olarak bitebilir,ama ruhen yaşar o,devam eder
birilerinin içinde.../ sen senden çoktan çıkmıştın değişmiştin zaten../ sen o şiirdeki kadın değilsin,kandırma kendini,değer biçme kendine.../
sen bir ihanetin temsilcisisin,sen içimdeki bayan resmi kitapkurdu.../ düşünce kurdusun../ bizden beslenip bizi kemiren,bize ihanet eden../
sen bu düzenin,adaletin savcıları gibi suçlama türetirsin ancak!../ içi boş,kof!../ faşizm kokan!../ kokuşmuş burjuva ahlakı ile yıkanan.../
boşuna suçlamadım ben seni,kokan sizin sınıf değil,sensin demiştim!../ aşırı makyajın,abartılı saç modellerin,elbiselerin,giyimin,sahte gülüm
semelerinle sendin kokan.../sen,sen olsaydın yıllar yıllar öncesinde,o günlerde olduğunda,değişmediğin,doğal bulmazdın kendini,küfreder
din bugünkü haline!(!)../ ya kafanın içindekilerine ne derdin,düşüncelerine;" çağdışı,ortaçağ kafası,gericilik,örümcek kafalı.."../ yok kızım
yok!..sen burjuvazinin en gerici kanadıının zemzem suyu ile yıkanmışsın,yıkamışlar seni," kaderciyimdir ama!.." (e.g.t. 2010)...tütsülemiş
ler,üflemişler,üstüne üstlük..../ iflah olmazsın sen,seni kimse kurtaramaz; ne kaderin,ne falların,burçların,yıldızların,burjuva şakşakçılığın,
şık!..şık!..şık!..şıkıdımcılığın!(!)../ kimseye kendini kabul ettiremezsin  bu şaklabanlığınla,boşuna şov yapma tevfik fikret'e ne de bana!../
yıllar yıllar sonra bana rastlasan,bir yılan gibi kıvrım kıvrım kıvrılarak,ıslık çalarak,zehrini akıtır ve," sürekli seni zehirleyen ben oldum!." der
sin,şık şık şık şıkıdım marie antoinette....son cümleni unutma," elle de yazamam...lütfen!.."..../ doğru yazamazdın,rahatını bozamazdın ma
dam!..bu internet dünyasında!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder