13 Temmuz 2013 Cumartesi

'SİYAH LALE'...(A.DUMAS)..BİR TÜRLÜ KIRAMADIK ZİNCİRLERİMİZİ,"KIR ZİNCİRLERİNİ GÜLSARI" DEMİŞTİ C.AYTMATOV...KIRAMADIK OLMADI NE YAZIK Kİ!...

'SİYAH LALE'...(A.DUMAS)..BİR TÜRLÜ KIRAMADIK ZİNCİRLERİMİZİ,"KIR ZİNCİRLERİNİ GÜLSARI" DEMİŞTİ C.AYTMATOV...KIRAMADIK OLMADI NE YAZIK Kİ!...

17 Eylül 2010 Cuma, 12:30 tarihinde 
 açık havada seni çalıştım saatlerce...elimde palet,boyalar...seni bekledim," yine ben!..sürpüriiiiiiiiiiiz!' diye seslenmeni,msn.uyarı sesini özle
dim.senden başka ruhumu paylaşacak kimse yok!..heycanlandırmıyor hiçbirşey beni senin kadar.üzerine giyindiğin,dokunduğuna renklilik katıyorsun,delirtiyorsun renkleri...seni çizmek isterdim.siyah daha bir güzelleştiriyor seni,karanlıklar prensesi.." en çok sevdiğim resmim" de
diğn; sarı buluz,hüzünlü,şaşkın yüzün...tanıyamamıştım profil resminde,hayır!..o  kız, bu kadın olamaz dedim içten içe!..bir türlü kıramadık
zincirlerimizi gülsarı gibi o gün bugün!..lisede öykü yarışmasında ödül kitabımdı benim.kapağını anımsıyorum sarı bir zemin ve gülsarı..profil
resminle ne kadar benzeşiyordu kitap kapağındaki sarı benizli gülsarı?..kıramadık bir türlü ne biz ne de gülsarı..yüzyıllar ötesinden marx ses
leniyordu bu defa bizlere," bütün dünya işçileri birleşiniz!..kaybedecek birşeyiniz yok zincirlerinizden başaka!"..o gün bugündür(yer yer kı
rılsa da) kıramadık,parçalayamadık zincirlerimizi aşk ve seda da olduğu gibi!..belki kopardık halkları ama,zamanı kollayarak yeniden yerine taktı kopan halkaları burjuvazi!..sen dünyayı tanıyamadan,biz yirmili yaşlarımızda yerimizi aldık faşizme karşı;alanlarda,sokaklarda,mahalle
lerde ' direniş komiteleri'nde...karadeniz'de,o hırçın doğada,fatsa'da seçim kazandı 'devrimci yol'cular..sıkılı yumruk kızıl yıldız üzerinde.....
zincirler çatırdamaya başlamıştı,şaşkındı oligarşi!(!)..fatsa düşürülmeliydi mutlaka!..karaborsa,çamur kampanyası,halkın yönetime katılması
doğrudan doğruya...neler oluyordu müslüman mahallesinde?..kimdi bu salyangoz satıcıları?..bir gazeteci süleyman demirel'e," sayın başba
kanım çorum'da neler oluyor?" sorusuna,demirel," sen çorum'u bırak fatsa'ya bak!.." diye sert biçimde çıkışacaktı.sen o zaman gerçekten
küçüktün küçüğüm,bilmecede sorulan nar taneleri kadar...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder