13 Temmuz 2013 Cumartesi

BİR AŞKIN ANATOMİSİ..(4)..

BİR AŞKIN ANATOMİSİ..(4)..BAK!..SEN KENDİNİ AŞIYORSUN!..SENİ İÇİNDEKİ KIZLA TANIŞTIRACAĞIM!..DEMİŞTİM..TANIŞ,O GÜZEL SESİNLE...

28 Ağustos 2010 Cumartesi, 11:31 tarihinde 
bana çok pahalıya mal oldu.ama seni kaybettim bu tür aptallıklarım yüzünden.senin gibi,beni deli gibi seven birisini...inan çok üşüdüm,çok
titredim sevgisizlikten...seni ne kadar üzdüğümü,sana ne denli acı çektirdiğimi sonradan anladım ama nafile!...dönüp seni aklamaya ne za
man bulabildim ne cesaret!..denemeliydim bir daha,bir daha...seni sevmenin labirentinde gezinmeliydim,"deneyeceğim tabi!" sözümü tuta
madım üzgünüm!..senden sonra nasıl oldu bilmiyorum boşlukta kaldım,o adama rastlayıp aradığımı bulamayınca daha bir kötü oldum.haklıy
dın,yerden göğe kadar...beni senin kadar bu denli tanıyan uyaran kimse çıkmamıştı kıymetini bilemedim anlayamadım seni...benim için tes
pit ettiğin yargıların hepsi doğru çıktı inanılmazdın gerçekten...o günlerde kimse yoktu yanımda,senin gibiydim..benimde senden pek farkım
yoktu.ne arkadaş ne yakın dost edinmiştim sana rastlayana kadar.son bir mektupla çok kötü biçimde,tamamen silerek(hangi mantıkla?) seni
uğurlamıştım.gözüm kararmıştı o ara!(!)..geriye dönemezdim,gurur yaptım,yanıldım diyemezdim.affet beni!..hiç olmazdı...kahroldum,kah
rettim kendime!..seni çok aradım inan!..günlerce gizli gizli ağladım,üzüldüm...sen olsaydın dedim içimden uzun uzun yazışır veya konuşur
duk.o günlerde sana zaman ayırmayarak ne denli yanlışlıklar aptallıklar yaptığımı çok geç anladım.seni yeni yeni tanıyordum ama olan olmuş
tu.geriye dönülmeyecek kadar yol almıştım yaşam gemimle...rotamın yanlış olduğunu bile bile acaba ne olacak merakı ile dümeni bıraktım!...
ah!..o,küçük kız kaprislerim?!..romantizmim uğruna seninle çok oynadım...haklıydın,çok haklıydın!..gerçekçi değildi benim sözlerim,hem de
neyeceğim diyerek umutlandırdım seni,hem de zaman ayırmayarak çelişkiler sergiledim.çıldırmamaktai kutlamam gerek seni.o telefon ko
nuşması ve bana süre vermen bu birikimlerin patlamasıydı.bir anlamda aptal yerine koydum seni,sana kuruk sallayarak peşimde koştu
racağımı zannettim.çünkü çevremden böyle gördüm!..gözyaşlarımla uğurladım yanlışlarımı ve seni,evdekilere,kimselere hissettirmeden!.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder