10 Temmuz 2013 Çarşamba

O KÜÇÜK NOT MEKTUBUN?!...‏

  • O KÜÇÜK NOT MEKTUBUN?!...‏

ya sen?...ne işin vardı yanımda?...kimdim,neciydim,inmiydim,cinmiydim?...insanoğlu
insan...belki de yusuf gibi kuyuya atılmıştım!(!)...
·yeterliydi benim için...sadece kasetleri gönderebilirdin...ama öyle değildi aramızdaki
ilişki?...öyle olmadığı olmayacağı çok açıktı...ben sıradan bir adamdım ama...
·
Oryantalistressamlar Oryantalist Sanatçılar
olmasa mektubun..yazdıkların olmasa...y.türkü'nün o güzel şarkısı ve m.mungan'ın güzel dizeleri gelir aklıma!..bana gizlice göndermiş olduğun o küçük güzel not mek
tubun?..ne aşk ilanı ne sevgi sözcükleri vardı...ilişki..sadece ilişki!...telefonunuzu na
sıl bulabilirim?...-1989....
· seninle vedalaşmadan ayrılmıştık...gökyüzünden yer yüzüne düşen adem ve havva gi
bi atılmış kovulmuştuk cenetten ve bulmuştuk birbirimizi!(!)...ve yine öyle koptuk habersiz...n.hikmet'in o ünlü cevizağacı şiiri....
hiç aklımın ucundan köşesinden geçmezdi bir kızdan onca yıl sonra bir mektup alaca
ğım!...küçük bir not mektubu...kasetlerin arasına sıkıştırılmış....vahi gibi!(!)... se
ninle ilgili beni bilgilendiren ilk ayet!(!).....
Oryantalistressamlar Oryantalist Sanatçılar
ve nerdeen aklıma geldiyse sende kalan kasetlerimi babandan istemek geldi aklıma..
sinemaya gelip ne yapacaktın?...kiminle ne paylaşacaktın?..gelmiştin ve yoktum ben!
ilk kopuştu bu! aniden...derelerin küçük çaylara,çayların ırmaklara,ırmakların denizle
re dökülmesi gibi karışmıştık birbirimize anımsadın mı?...sana ulaşmak için bu gün
lerde yaptığım gibi... buluş peşinde koşan bilim adamı heycanı ile odaklanmıştım sa
na...ben sıradan bir adamım!..dediğimde bana,nasıl olurda sıradan bir adam olabi
lirsin olsa olsa bizim sinemanın gişeci kızı olur!..elvan günay-1989...dediğin gişeci kıza sordum seni sinemeya gelip gelmediğini...yok hoca!..gelmedi!..dedi.bunun üze
rine telefon numaramı bıraktım gelirsen sana iletmesi için.gelmemiştin...gelemez
din...
sana ulaşmaya çalışıyorum....biliyorum...ipler koptu bir defa!..brecht,kopan bir ip bağlanabilir tekrar...dese de...ilk defa kompuyor aramızdaki ilişki,....sinemaya geldi
ğimde kitaplığın yerinde yeller esiyordu.kimseye de bir şey soramadım.siz
den dinlemek isterdim neler olup bittiğini.telefonunuzu nasıl bulabirim?..sizin bu so
ruyu cevaplandırmanız mümkün değil tabi.okul açıldı sorun yok!..herşey yolunda.te
lefonunuzu bulur bulmaz sizi aryacağım!..-1989-k.köy...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder