10 Temmuz 2013 Çarşamba

BAKIYORDU AMA GÖRMÜYORDU!....‏

BAKIYORDU AMA GÖRMÜYORDU!....‏

BİR ÖZEL SEVGİ HİKAYESİ...KAFASI KARIŞIK BİRAZ...ORYANTALİZM,EROTİZM,ROMANTİZM,ASOSYAL,APOLİTİK,MİLLİ,MİLLİCİ,MİLLİYETÇİ...CEPHE GERİSİ YİTİK RESSAMLARIN İZ SÜRÜCÜSÜ...
: 31 Mart 2010 Çarşamba 15:52:24 ...
bana ihtiyacın var her yağmurdan sonra.benden başka kimse dindiremez senin acını...benden başka hiç kimse benim tanıdığım kadar tanıyamaz seni.kaç defa doldun taştın yine bana açtın
kollarını.ben dokdurdum ikibinsekiz yazında senin boşluklarını,arayışlarını,mutsuzluklarını!.ne olacak senin bu depresif ruh halin?.kapanınca tam kapanıyorsun su sızmıyor renk vermiyorsun....
açılınca uçsuz bucaksız tarifsiz!..."yeni bir ilişkiden çıkmıştım sana rastladığımda boşluktaydım!"...yıllar yıllar önce son mektubunda,"kazıda umduğumu bulamadım boşluktan,yasaklara karşı
gelmekten galiba.birisiyle ilişkim oldu!."....küçük oyuncu,tarihleri değiştir ve tekrar oku yazdıklarını tıpa tıp aynı!(!)...nasıl açıklayacaksın bu durumu 'küçük oyuncu'!?..resmi kitap kurdu,pem
be serseri,küçük sevgili!...güzel kız,kırkında güzel çekici cazip egzotik erotik oryantalist kadın?!...karar kıldın sonunda cinayet romanları yazan bir adamda fahriye abla!(!)...ve ben,düşmüyor
kağıt kalem elimden senin yüzünden!.durmadan yazıyorum,durmadan....alkolik,yazıkolik...bir yerlere haber yetiştirmeye çalışan telgraf memuru,gelen ilhamı kağıda geçirmek için çırpınan bir
şair gibi yazıyorum.dünya duracak batacak sanki...zamanın önüne geçeceğim neredeyse!(!)...çok önemli!..çok önemli diyorum içimden,tanrının kullarına kutsal emirlerini iletmek için gönder
diği ayetler gib...önemli adam için,yazdıkları çok önemli...o denli gizemli,o denli...kime yazıyor kimin için yazıyor belli değil!?..belli aslında bir kadın var!.."ben küçüktüm o zamanlar!.."diye o
yıllar yıllar öncesini yorumlayan.tüm bu yazılanlar onun için.adam yazdıkça,ona ulaşmaya çalıştıkça uzaklaşıyor kadın!..ne zaman mutlu,ne zaman mutsuz olduğu anlaşılmayan,yaşamı yanlış
yorumlayan,anlayan;oryantalist,egzotik,erotik,cephe gerisi yitik ressamların peşinde iz süren;milli,millici,milliyetçi bir kadın.öğrencilik yıllarında resterasyon hocasının,"bakıyorsun ama görmü
yorsun!"dediği kız!...ne kadar doğru bir tespitte bulunmuş adamcağız!.kendi gözüyle değil,batının gözüyle doğu'ya bakıyor,değerlendiriyor kendi ülkesini.eksantirik,cinsellik,romantizm...saray
gölgesinde,padişah beslemesi avrupa ressamlar!(!)..kadın;apolitik,asosyal!.kendi ağzıyla itiraf ediyor,"internetten tanıştığım bir insanla evlendim.ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?.altmışse
kizli bizimkiler apolitik yetiştirdiler beni!."....kafası karışık biraz!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder