10 Temmuz 2013 Çarşamba

FARKINDA DEĞİLDİN YAŞAFDIKLARININ!...‏

  • FARKINDA DEĞİLDİN YAŞADIKLARININ!...‏

sen bu dünyaya göre değildin...aşık olacak,bağlanacak!..sen pır pır kelebek. öyle her
önüne çıkacak çiçeğe konacak....aşkın gözü kördür!...kim öğrettiyse bunu sana?...ya
evde duydun sohbet esnasında veya sınıfta veya sokakta çalındı kulağına!(!)...bende
tanımamıştım aşkı,sevgiyi....duyardım,açıkhava sinemalarının yeşilçam melodramla
rında o ağlamaklı titrek kadın seslerinde... 
Oryantalistressamlar Oryantalist Sanatçılar 
ne demişti resterasyon hocan?...bakıyorsun ama görmüyorsun!..nasıl görecektin fildi
şi kulenden?...bir helen,eros'tun sen!...senin görmene ne gerek vardı?...annen vardı
ya?... beyaz bastonun!...nefesi ensendeydi...anatanrıça ve tanrıça ilişkisi...
bana rastlayana kadar boşuna okumuştun kitapları....nedenler,niçinler?...şimşekler
çaktı kafanda...ama neden?...neden şimdiye kadar değil de şimdi?...kimdi bu adam?
diyordun içinden kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!
senden kaldı bana bu hastalıklar.senden bana geçti bu saçmalıklar...özel sevgiler,k.
burjuva tavırlar...fildişi kulesi,kuştüyü yastıklar,soyut bir yaşam...bağın yoktu senin 
yaşamla...evet!..yaşıyordun yaşamasına ama?...farkında değildin yaşadıklarının....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder