11 Temmuz 2013 Perşembe

BANA SORUYORDUN.."SENCE NE YAPMALIYIM?!..".

BANA SORUYORDUN.."SENCE NE YAPMALIYIM?!.."...‏

sen fildişi kulenden bir türlü aşağıya inip normal insanlar arasına karışmamak için di
rendiğin için ilişki kurarken,onlarla iletişim kurarken ay'dan inmiş gibi davranıyordun
dilbilgisi kuralın değişmişti geçmişte olduğu gibi türkçe konuşup anlaşıyor ingilizce
cümle kurgusu gibi yazıyordun..sondan başa doğru!(!)...nasıl mı?..bak yazdıklarına
itiraflarına anlarsın!..1989...2011...bu zaman aralaığında tutarlı bir yaşam görüşün
dünya yorum anlayışın var mı?..sadece akademik yaşamında başarılı oldun!..burası
da soru işaretleri ile dolu ya?!(!)..neyse!..2000'de geldiğin üniversitede
sanat tarihi bölümüne 2010 başlarında bölüm başkanı oldun!..hızla yükseldin kapan
mak üzere olan bir bölümde!(!)..bana soruyordun içinde bulunduğun sıkıntılı durumu
...sence ne yapmalıyım?..-2008...·
internet evliliğinin arkasından...birkaçyıl mutlu oldum evliliğimde güzel günler geçir
dim o kadar!...-2008-...bir dakika matmazel?...bu ne mutsuzluk?..
bu ne hızlılık?...bana yaptığını flört ve evliliklerine de uyguluyorsun galiba?...ilişkimizi
açıklayalım ailelerimize dediğimde...çok hızlı yaşadık!.-1990-...demiştin
anlaşıldı...anlamamışım meğerse yaşım tutmamış demek ki o günlerde seninle yaşa
maya yayan kaldığımın farkına varamamışım!(!)..yazık!..yazık oldu yarınlara!..(ilhan
irem)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder