13 Temmuz 2013 Cumartesi

BİR AŞKIN ANATOMİSİ.(2).

BİR AŞKIN ANATOMİSİ.(2)." TABİ ARAMIZDA BİRŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANAMAYIZ!.BUNLARI BENİ SEVEN BİR İNSANA YAZMAK ÇOK ZOR!" 1991

28 Ağustos 2010 Cumartesi, 09:17 tarihinde 
bütün oyunumu intikam üzerine kurdum ve oynadım sende bir güzel  zokayı yuttun.alık adamdın doğruyu söylemek gerekirse.ne arkamdan
koştun,ne yalvardın bana,ne de ağlayıp sızladın...kızlar,kadınlar sevmez bu tür adamları.kendi ideolojine göre sevgili bulamazsın.ütopik bir
tip çizmiştin bana uygulamak için.aramızda konuşma olanağı olmadığı için taşıyamadık,konuşamadık bunları.yaşamdan,birbirimizden ne iste
diklerimizi tartışamadık.gerçekten o, k.s.m  günlerinde büyülemiştin beni.ilk defa bir erkek karşısında,üstelik benden büyük birisiyle eşittim,
özgür,anlaşılmaz bir dalga,trans,empati vardı aramızda.inanamıyordum,soramıyordum da sana.senin gibi yaşadıklarımı paylaşamıyordum
kimseyle.kim inanırdı ki bana?.kim tanıştırdı nasıl geldik bir araya bugün dahi çözebilmiş değilim.nasıl da kızardı babam bizim saatlerce sohbet
edişimize?.o halde bizi görenler,yıllar önce tanışmışızda hasret gideriyoruz zannederdi.veya,ayrılmadan önce iki sevgilinin veda sahnesi.....
zamanı en iyi biçimde değerlendirirmeye çalışan çılgın aşıklar gibiydik.ksm'nin o dehlizinde,yeraltında bir dünya,ev yaratmıştık kendimize.....
gün başlar başlamaz atıyorduk kendimizi kuyumuza,o karanlıkta,yeraltında ampul ışıklarının  sarı çiğ ışıkları altında dünya turuna çıkıyorduk
kitap sayfalarının kanatları alrında....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder