13 Temmuz 2013 Cumartesi

ONCA SENE İÇERDE YATMAM YETMEZMİŞ GİBİ,ÜSTÜNE ÜSTLÜK BİR DE SENİN EZİYETLERİN!(!)..

SESSİZ CEVAPSIZ MONOLOGLAR.."RUH ÜŞÜMESİ"( ADALET AĞAOĞLU).ONCA SENE İÇERDE YATMAM YETMEZMİŞ GİBİ,ÜSTÜNE ÜSTLÜK BİR DE SENİN EZİYETLERİN!(!)..

17 Eylül 2010 Cuma, 15:43 tarihinde 
 bırak ruh üşümesini,tundra bitkisi gibi oldum.sürekli don hali,sen ise aysberg...görünen ve görünmeyen yüzünle,çözümsüz bilmece, gizemin
le kaos yaratıyorsun.sen istanbul kızı ben sürgün köle...sen gittin ben kaldım bu şehirde.onca yıl içerde yatmam yetmezmiş gibi,üstüne üst
lük senin anlaşılmaz eziyetlerin?!(!)...senin istediğin sorunsuz mutlu bir yaşam!(!)..senin gibi; asosyal,apolitik,naif,milli,millici,milliyetçi,sınıf
larüstü
 bir toplum istemediğimiz için,nazım gibi 'vatan haini' olarak suçlanıp duruyoruz muşmula suratlı burjuvazi tarafından!(!)...nedir bu 'sınıf ' düş
manlığı diyorsundur şimdi sende onlar gibi!?..mülkiyet,sermaye..solculara,komünistlere ne oluyor?.." mapusluk zor zenaat " demişti nazım,çok doğru!.insan ne için yattığını bilmez,içinde bir hapishane daha taşırsa vay haline onun!.çok fena çooooooooooooooooooooook!.
benim gibi,üstüne bir de senin gçzaltın,tutuklamaların,kısıtlamaların,suçlamalarını eklersek...iki hapishane birden düşer şansına,beğen be
ğen yat aslanlar gibi!(!)..ben de yıllar yıllar önce tahliye olduğuma sevinmiştim oysa,sana rastlayana,seni tanıyana kadar!(!)..gittikçe ara
beskleşmeye başladım!..fazıl say'dan küfür yesekte...arabesk'te birazcık isyan,insanın sıradan,kendiliğinden patlamalrı vardır.f.say'ın eleş
tirisi bence arabesl müziğin bu isyanlarının uysallaşması,düzenle örtüşmesi kızdırıyor.düzene karşı değil de,insana olan bir isyan!..biraz da tanrıya tabi..." batsın bu dünya".." kula kulluk edenin".." kötü kader" gibi serzenişlerin insan unsuruna yıkılması ve insanlar arası bir didişme
kavgaya yöneltilmesi çelişkilerin sorunların!..zaten egemen sınıflar bunu istiyor; insanlar birbirleriyle uğraşsınlar benimle hesaplaşmasınlar!.
otobüz kavgası yani...o sıkışıklıkta insanların birbirlerine horozlanması 'hava' atması ve eleştiriyi,düzen üzerinden değil,insan unsuru tarafından yürütmesi ve o ünlü tekerleme ile sorunun bağlanması,' biz adam olmayız ağbi!..'..yavşaklık burada zaten!...emek,göznuru,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder