13 Temmuz 2013 Cumartesi

DİYALEKTİK..TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!..(6).


DİYALEKTİK..TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!..(6)...ben küçüktüm o zamanlar!..(2008)...doğru!..sen küçük değil daha dünyaya gelmemiştin henüz!.tuzluçayır,akde
re,seyranbağları,kartaltepe,saimekadın,gülveren..ankara'nın doğusunda şehir merke
zi ile gecekondu mahallelerinin başladığı yerde,geniş yarım ay,tampon bölge oluştu
ruyorlardı o günlerde.içeride kuytu bir liman gibi mamak çarşısı vardı bu... yayın geri
sinde.çarşının üzerinde üzüm salkımı gibi yukarıdan aşağıya çekirge sürüsü gibi gö
rünen beyaz badanalı karaağaçköyü,boğaziçi,üreğil,kayaş sıralınıyordu.mamak, vadi
ortasında kalıyordu hatip çayının ikiye böldüğü düzlükte...

  • DİYALEKTİK...TARİHİ..MATERYALİST BİR AŞK!..(5)...değişmişti dünya,ama bizim iste
    diğimiz biçimde değil!..burjuva anlamda(!)...burjuvazinin istediği biçimde!...seni dün
    yolda gördüm,aaaa!..ne güzel tesadüf seninle karşılaşmak?..gibi yakınlaşmalar,diya
    loglar yok artık!..ya ne var?...sana face'de rastladım!..msn adresini versene özlem
    giderelim?...gibi cümleler var!(!)...bende onunla yan yana soluk ...soluğa yerin iki kat
    altında sinemanın alt fuayesinde tanıştım....sonra mı?...burjuva karşı devrim!(!).in
    ternetten tanıştığım birisiyle evlendim.ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?....yoooo!..
    dedim içimden,senin ne tür kiminle evlendiğin,sosyal veya asosyal olduğun umurum
    da değil!..seni kanlı canlı bulmasam da,buldum ya?.
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder