13 Temmuz 2013 Cumartesi

MOLİERE YAŞASAYDI MUTLAKA YAZARDI SENİ!(!)...‏

  • MOLİERE YAŞASAYDI MUTLAKA YAZARDI SENİ!(!)...‏

eeeeeeee!..evlendin muradına erdin,'özel sevgi'(!)duyduğun internetten çıkan ve ağına takılan komedi romanları yazan adamla yaşamını birleştirdin ve bir çocuğun oldu değil mi?..."geçen günlerde tüyap'ta imza töreni yaptı (ve sende süslendin püslendin
o güzelliğinle poz verdin komedi romanları yazan kocanla imza gününde ) anlaşılmaz bir gençkız/erkek hayranı var sıkıldım zor attım kendimi yan taraftaki re
sim sergisine!...ne ben ne babam okuyup bitirebildik yazdıklarını!..."..2008-...yani oportünizm'in bu kadarına pes doğrusu!(!)...yanılmamıştım bu gizli itirafınla düşüncelerimde...yine mutsuzdun,yine kafdağındaydı senin şu 'özel
sevgi'nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!?!(!)..
  • moliere yaşasaydı mutlaka yazardı seni, mutlaka!...ve ikinci,'yanlışlıklar komedyası' böylelikle özgün bir eser yazılmış olurdu!(!)...burjuva şovlar içinde oldun sürekli...fizik,kimya,biyoloji,cinsellik,burjuva mutluluk arayışları!
    "internetten tanıştığım bir insanla evlendim.ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?.."...(2008)
    ...bu asosyallik değil,arayış boşluk bunalımı!(!)..ruhen tatmin
    sizlik..özel sevgi,özel sevgi diye yıllardır tırmaladın ruhunun kapılarını bula bula ev
    li bir sevgili ve komedi romanları yazarı bir koca çıktı karşına!(!)bu daha bana anlattıkların...ya anlatmadıkların?.. analatamadıkların?....üçbeş yıl mutlu ol
    dum evliliğimde.güzel günler geçir
    dim o kadar!..."-2008-...
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder